úterý 12. dubna 2011

red.

Taky vám dokáže počasí zkazit celý den? Já prostě nechápu, proč nemůže být hezky! Člověk se vždycky nabaží sluníčka a tepla a druhý den jen to zase na kožich. Jakmile je venku šedivo, fouká vítr nebo ještě hůř prší, tak mám akorát tak chuť zalízt do postele a ten hnus prostě zaspat. Ale alespoň mě teď trochu rozveselují vaše barvy, do kterých se odíváte, za což vám mnohokrát děkuji.

K nám do naší Díry to sice dorazí tak nejdřív za rok, ovšem výjimky jsou ti, kteří nosí barvy celý život. (:D) Naštěstí se v dnešní moderní době mohu kochat alespoň přes internet, uf. Přeci jen mi v posledních dnech něco zvedlo náladu, splní se mi můj sen! Už dlouhou dobu prohrabuji miliony fotek a hledám sáčko podle mých představ. Nejhorší je, že

1) já vždycky někde něco vidím, zamiluju se do toho a samozřejmě to chci. Bohužel sehnat to už je docela oříšek, pro někoho tak náročného jako jsem já. V hlavě si vytvořím přesnou představu o tom, jak to má vypadat, ale nikde nic takového nenajdu. Jsem vždycky hrozně rozčílená a nechápu, jak je možné, že to prostě nemaj! Když už se to malilinko blíží k mému ideálu, většinou na tom najdu nějakou věc, která mi na tom nesedí a tak jdu zase domů totálně zhroucená, že si asi nikdy nic nekoupím, protože se nikde není nic, co by se mi líbilo.

2) když je to konečně ONO, kouknu na cenu a málem to se mnou flákne! Tak řekněte, je tohle vůbec normální?!


Ale já už to takhle dál nenechám. Rozhodla jsem se, že si SVOJE sáčko nechám ušít. Když jsem byla menší, nechávali jsme si každý rok šít nové kostýmy na tancování a tak mi blesklo hlavou, že by to bylo reálné. Neváhala jsem ani minutu a šla se porozhlédnout po látce, která by odpovídala mému snu. Nemůžu tomu uvěřit, ale hned napoprvé jsem byla úspěšná! Teď už je látka u švadleny, kde se doufám přemění v to, co chci. (:D) O výsledek se s vámi snad brzy podělím, taky jste tak zvědaví jako já?

Já barvami na fotce sice nehraju, ale krvavě rudá asi momentálně symbolizuje moji náladu. Nejradši bych zabíjela. (:D) Poslední dobou se nepřetržite rozčiluju nad dnešním blogovým světem. Raději to nebudu rozmazávat, jinak bych to snad ani nedopsala, třeba někdy příště.

Můj další nevyplněný sen je stojánek na šperky. Jsem zklamaná, nikde samozřejmě není takový, jaký potřebuju. (:D) Jeden jsem našla (viz foto), ale je už bohužel vyprodaný.


Takže vás prosím, kdyby někdo o nějakém skvělém věděl, ať mi dá určitě vědět a já ho asi zulíbám .(:D) Všude se to jen hemží takovými těmi rádoby panenkami v šatičkách bez hlav, na které se nic nevejde! Když už člověk konečně narazí na něco jiného, tak je to buď ruka na prstýnky nebo stojan pouze na náušnice, to taky nechci. Potřebuji, aby se na to dalo dát co nejvíc věcí, od náušnic, řetízků až po korále... myslíte, že jsem moc náročná?

4 komentáře:

  1. Přesně takový stojan, jako je na fotce bych okamžitě brala taky!! Mám akorát tu bezhlavou panenku a visí mi na ní asi 8 náušnic= absolutně k ničemu. Tvůj nápad, nechat si ušít sáčko na míru zní skvěle, jsem zvědavá, jestli se to švadleně povede podle Tvých představ. A miluju "ročílené" články, takže doufám, že svoje nadávky na blogový svět zveřeníš co nejdřív!(mimochodem-při psaní svého posledního článku jsem měla nejdřív příšerně na*ranou, nezveřejnitelnou verzi,.. pomohla mi se trochu uklidnit:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stojan je potřeba, nemám to kam dávat a už se v tom absolutně nevyznám. Ta panenka sice vypadá hezky, ale je škoda, že se tam toho vejde tak málo!

    Na sáčko už se strašně těším, snad se vyvede ;)

    Já právě ani neměla chuť se rozčílit, protože jakmile bych začala psát, tak bych nedokázala zastavit proudění nadávek a hnusných slov a nevím, jestli by se to dalo vůbec číst :D

    OdpovědětVymazat