neděle 4. prosince 2011

smějte se!


Dlouho jsem tu nebyla. V poslední době se nestíhám ani na chvíli zastavit, natož sem napsat něco, co by dávalo alespoň trochu smysl. Chtěla bych se zeptat, jestli se má vůbec nějaký význam sem pro někoho něco psát? Mám spoustu věcí, které bych sem chtěla dát, spoustu krásných fotografií a zážitků, jen nevím, jestli to někoho zajímá. V dnešní době je tolik krásných a zajímavých blogů, že mi ten můj vlastně vůbec zajímavý nepřijde :D
Mám svůj svět a vím, že sem nikdy nebudu dávat fotografie věcí, které jsem si koupila a psát pouze o módě, protože můj život se skládá z mnoha dalších věcí a připadá mi, že mé okolí se zajímá pouze a jen o tu módu. Chtěla bych znát váš názor, nerada mrhám časem.

Děkuju. A prosím, radujte se z maličkostí.

3 komentáře:

  1. happy 2012 all the best for you ^.^
    can you follow me "bloglovin" "twitter" Im already following yours !!
    http://fashionmadimoizelle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. thank you SO much! ;) now I feel I´m ready to continue writing with new ideas, I really want it. So stay with me, thanks for your interest you all ;)

    OdpovědětVymazat