úterý 29. března 2011

Začínáme

První příspěvek, to je pocit. Jsem zpět, o pár let starší, snad s větší výdrží a vtipem (:D) a někdy mnohem víc zhnusenější nad dnešním světem a lidmi. Mám strašnou potřebu se vykřičet do světa a říct, jak už mě nebavěj ty patnáctiletý holky, který maj rádoby fashionblogy, jsou strašně hustý a chytrý, přitom absolutně tuctový a beze stylu!

Jsem normální holka, která se zajímá o spoustu věcí. Nevlastním stovky párů bot Christian Louboutin (i když bych ráda), nelítám 10x do roka na dovolenou (také bych se nezlobila) a nefotím se před zrcadlem (za to jsem ráda!). Miluju módu, ale nosím to, co se mi líbí a jakou mám zrovna náladu. Nezáleží na značce, ale na stylu. Obdivuju mnohem víc lidi, kteří vypadají skvěle ve věcech ze secondhandu a dokáží to zkombinovat, než ty, kteří si koupí černou kabelku Guess, k tomu přidají hnědé botky Marc Jacobs a zcela jinou hnědou barvu trench kabátu Burberry.

Miluju život a snažím se odnaučit nechávat si ho kazit lidskou hloupostí, která mě dennodenně rozčiluje. Nad nikoho se nepovyšuju, i když si to plno lidí myslí (především ti, co mě rádoby znají). Jsem ráda obklopena lidmi, kteří pro mě něco znamenají, s kterými si rozumím a kteří mě berou takovou, jaká jsem.

Dlouho jsem přemýšlela, jestli zase začít psát nebo ne. Ale mám hroznou chuť psát, můj deník už to nezhltne. Pokračovat ve "starém" se mi nechtělo, proto začínám nanovo. Mám své "vyvolené", které pravidelně čtu a vždycky se strašně těším na další článek. Třeba někdo bude rád číst i mě, to by byla čest. Rozhodně neklesnu tak hluboko, že bych se s někým domluvila, že "budu psát komentáře k tobě a ty zase ke mně, jo?" (:D) To tu radši nebudu mít ten komentář ani jeden. Vlastně o komentáře ani nejde, často čtu něco, co mě opravdu zaujme, ale ani komentář nenapíšu, přesto se mi to fakt líbí!

To by pro začátek stačilo. Ráda bych slyšela nějaké názory (miluju diskuse), tak ať už váš názor bude jakýkoliv, nebojte se to vypustit do éteru.

6 komentářů:

  1. Tezko se na tohle rozvine diskuse, ale jen chci rict, ze jsi to napsala moc hezky ;) Tesim se na dalsi prispevek :P

    Terez(k)a :)

    OdpovědětVymazat
  2. ách, děkuji. já spíš čekala až mi někdo napíše, jak jsem trapná nebo tak :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé jsi zpět! Tvoje články se vždycky skvěle četly, takže jsem zvědavá a máš prvního sledovatele! :*

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem poctěna! Alespoň někdo to bude číst a třeba to pochopí :D budu psát pro tebe! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Už to chtělo ;) jsem ráda, že čtete holky!

    OdpovědětVymazat