neděle 3. dubna 2011

Jaro je tu!

Mám radost! Miluju ve vzduchu vůni přicházejícího tepla a s ním sluníčka. Jsem závislák na slunci, strašně mě dobíjí. Obklopila jsem se barvami a jsem opravdu ráda, že ten studenej hnus už je pryč.

(--> bílá mikina - mé drahé Já)

Ve středu jsme si udělali se školou menší (jediný) výlet do Prahy, kde bylo tak strašně krásně! Jeli jsme tam především na Mezinárodní veletrh fiktivních firem, což byla docela sranda a vztek najednou. Nenávidím davy pomalu se pohybujících lidí, kteří kolem sebe pořád čumí a brzdí mě! A tady se to takovými individui jenom hemžilo.

Většina stánků byla krásně nazdobená a nabízela originální služby nebo výrobky. Nejvíc se mi ovšem líbil italský stánek prodávající kytky z bonbonů. Hrálo to barvami a já se od něho prostě nemohla odtrhnout. Strašně jsem chtěla alepsoň jednu malinkou kytičku domů, kterou na místě vyráběly dvě Italky. Bohužel neuměly jinak než italsky a tak jsme se smáli my a ony, ale ani my ani ony jsme nerozuměli ani slovo (:D)


Po veletrhu následovala návštěva expozice s názvem "Pod hladinou Vltavy", kam jsme šli jenom čtyři s učitelem z celé třídy (:D). Miluju ryby, baví mě sledovat jejich život. Musím říct, že tam měli pořádný kousky (:D) a snad si radši ani nebudu představovat, jak takoví obři plavou ve Vltavě.

Nakonec několik rychlých zastávek v obchodech, kde jsem se nadýchla jarní inspirace a potom už honem do smradlavého autobusku. Výlet se zdařil, slunce šajnovalo a Praha byla jako vždy úžasná.


O víkendu se u nás pořád vařilo, peklo a hodovalo. Člověk ani nevěděl, co dřív si do tý nenažraný h___ nacpat. V neděli jsme zahájali grilovací sezonu 2011, bohužel ještě bez bazénu. Už jsem přišla na to, co mi v zimě tolik chybělo. Vůně ogrilovaného masíčka a amerických brambor. Jsem nenažraná, takhle by to dál nešlo! Chtělo by to už pořádný vedro, to potom nemám takový hlad! (:D)

Zahájili jsme také příjemné chvilky s vodnicí, které v létě pořádáme nějak často! Slunce hřálo (na fotce už někam odešlo), město pod námi jako na dlani a já se začala ještě víc těšit na prázdniny, které se nezadržitelně blíží!

Žádné komentáře:

Okomentovat