pondělí 25. června 2012

LONDON day 1 and 2

 Zdravím z Londýna, konečně! Stále se mi nechce věřit tomu, že je to doopravdy, že jsme skutečně tady. Dnes začínáme třetí den, je to už ale snad jako měsíc. Cesta s kufry byla horor. Kufr těžší než já snad! Naštěstí se vždy našel nějaký gentleman, který mě politoval a pomohl mi, vypadala jsem fakt asi zoufale! První den jsme vyrazili na večerní procházku okolo Temže, ta atmosféra!
 Tower Bridge a vítr ve vlasech. Bylo pěkně zataženo, ale ani jedna kapka!
 Tohle je nejlepší věc na celým světě. Kolotoč přímo na břehu Temže v centru dění. Chodí tam víc dospělých než dětí a my prostě nemohly odolat! Mám ještě supervtipná videa, ty někdy příště.
 St. James´s park. Konečně sluníčko a teplíčko. Omlouvám se za svůj vzhled, ale díky klimatizaci jsem opět nastydla a nebylo mi vůbec dobře, proto jsem zvolila co nejpohodlnější kombinaci a vrstvy jsem postupně sundávala. další informaceAdresa:
 Pomník královny Viktorie před Buckinghamským palácem. Přemlouvala jsem mraky ať se maličko roztrhají a nekazí mi fotku, díky.
 Festival na Trafalgaru a spousta vtipných stánků a atrakcí. Fotek jsme tam pořídily spoustu, časem dodám ať se trochu pobavíte.
 Trafalgar Square.
 Vlajky všude.
'Ráj M&M. 'Chci všechny bonbony!

Budu se pokoušet přispívat častěji, čas tu letí nějak moc rychle. Dnes vyrážíme lovit nějakou báječnou práci, dám vědět, jak to vypadá. Držte palce a mějte se co nejkrásněji.


Žádné komentáře:

Okomentovat