neděle 3. června 2012

summer?

 Jsem vyzbrojená na léto! Po dlouhých třech letech jsem konečně našla klobouk, který bude sedět mé hlavě a bude podle mých představ. Stále tomu nemůžu uvěřit. A právě teď mám potřebu si kupovat další a další...mám vyhlídlý ještě jeden, který je víc elegantní, ale vychutnávám si ten pocit vítězství nad všemi marnými klobouky. Takže léto, kde vězíš?
 Toužím po pláži a vlnách narážejících do útesu. Nutně se potřebuji teleportovat a lítat jako blázen ve vlnách. Jede někdo se mnou?
 Klobouk je F&F za neuvěřitelných 139,- Kč (miluju slevy!)
Celé dny trávím hledáním brigády a věřte mi, že už mě to VÁŽNĚ nebaví. Internet je zahlcen nesčetným množstvím zcela zbytečných věcí a já potom začínám maličko zuřit...take it easy! Pokud vše dopadne naprosto skvěle, tak v červenci už budu brzouzdat na Oxford Street a budu mít dokonalou práci (až se přestanu rozčilovat!). Držte mi palce. 

Žádné komentáře:

Okomentovat