středa 20. července 2011

jen ČERVENÁ to může být

Zdravím všechny prázdninové nadšence. Čas nám letí jako blázen, takže zde nestíhám ani zanechat nějaké prázdninové poznatky. Jsem už totálně přejedená, ale zároveň i vysportovaná (teda doufám). I když největší prázdninová bomba v podání pohybu mě čeká teprve od soboty, kdy odjíždím na týdenní soustředění (tréninky 4x denně, uff!).
O víkendu jsme vyrazili do Polska na pstruhy (na kole!!!). Výlet by to byl krásný, kdybych nemusela hladová šlapat v příšerném vedru do kopce na kole, který opravdu nesnáším! Nakonec jsem si ulovila svého pstruha obra a potom už jsem byla spokojenější...
Cestou domů jsme se zastavili v Kudowě Zdrój, kde je to tak nádherný! Na kole to máme od domova kousek a člověk si tam připadá jako někde na dovolené. Město je krásně udržované a plné lidí, ideální kombinace.
Haha, já klavíristka.
Už jste někdy viděli vodu, která vypadá jako by se v ní vařily ryby? :D Pokud ne, zajeďte do Kudowy a projďete se parkem až k jezírku, kde už tento zvláštní úkaz uvidíte. Ryby se tam perou o kousky chleba přímo pod lidma a jinak je celé jezírko prázdné.
Konečně jsem se odhodlala koupit si rudou rtěnku. Nejsem si jistá, jestli budu mít tu odvahu ji normálně nosit, každopádně s tmavými vlasy mi to už připadá trochu lepší než dřív...co myslíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat