pátek 8. července 2011

prázdniny v plném proudu.

Prázdniny už letí na plné obrátky, jako už každoročně, rychle, bleskurychle. Počasí nám zatím jakž takž přeje, takže ho naplno využíváme. Dny letí jako splašené a za chvíli už bude 1. srpna, moje nejméně oblíbené datum, protože zjišťuji, že půlka prázdnin je fuč!
 Ve středu jsme vyrazili opět do Litomyšle (:D) a konečně jsme si mohli prohlédnout zámek i zevnitř. Výlet to byl skutečně povedený. Tentokrát jsme byly větší posádka, takže jsme ty krásy předvedli i dalším.
 Je to neuvěřitelné, ale zámek byl pořád stejně krásný! (:D) Jedinou změnou jsem tam byla já tentokrát jako bruneta. Vlasy mi dělají stále větší radost, když teď prohlížím starší fotky, děsím se, jak jsem vypadala (:D).
 Jedna taková rodinná, s mamkou a tetou. To jsou sestry k pohledání! Když začnou mluvit, nevím která je která.
 A nakonec sem přidávám fotku náchodského zámku, na který koukám z okna. Fotku jsem pořídila na takovém menším festivalu, který se konal právě na zámeckém nádvoří. Miluju zámeckou atmosféru, když se k tomu přidá ještě živá hudba, tak je to prostě jako v pohádce. Hráli nám oblíbené písně a moc jsme si to s K. užily. Zazpívaly jsme si, zatancovaly, nemohla chybět mastná klobása a za tmy jsem kráčely domů jako opravdové princezny.


Jak trávíté prázdninové dny? Byl někdo z vás někdy na náchodském zámku?

Žádné komentáře:

Okomentovat