neděle 22. ledna 2012

pulp fiction.

Pulp Fiction. Jeden z mých neoblíbenějších filmů, u kterého se vždycky pořádně nasměju :-D a já alá Uma Thurman. Víkend je pryč a nový týden před námi. Další týden učení, které snad nikdy neskončí (i když já to moc nepřeháním!). Víkend byl skvělý, využitý do poslední minuty. Od sobotního rána jsem se kochala krásným novým sněhem, který konečně navodil tu pravou "vánoční" atmosféru. Ještě znovu ten Štědrý den a bude to ideální. Sobota se nesla trochu ve znamení sportu, s rodiči jsem vyrazila otestovat nové běžky (od Ježíška!) do pohádkově zachumeleného království. Konečně jsem se mohla pořádně vyblbnout a vyválet ve sněhu (jak já ráda!). Po příjezdu domů jsme spořádali poslední kousky cukroví a k tomu popíjeli jeden z mých skvělých čajů, které se mi tu přes zimu opět nahromadily. A dnes? Dnešek byl naopak plný skvělého jídla. Slavili jsme a slavili a hlavně jedli. Takže teď by bylo asi nejlepší znovu vyrazit na ty běžky a trochu vyběhat tu těžkou cihlu, která se mi usadila v břiše! :-D
A na závěr já, jako správná obyčejná holka!
Mějte se moc krásně a užívejte každý den plnými doušky ;)

2 komentáře:

  1. Strašně ti to sluší Mišuldo! Na obou fotkách! :*

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé děkuju moc! Sice si sama sebe neumím v černým mikádu představit, ale na fotku dobrý ;)

    OdpovědětVymazat