úterý 31. ledna 2012

what about summer?

Venku začíná opravdová zima, cestou do školy a zpět jsem málem zmrzla. Teď už si ale sedím pěkně zachumlaná doma, s hrnek teplého a voňavého čaje. Prohlížím letní fotky a trochu se snažím skrz ně zahřát!  Možná to funguje, nebo si to alespoň dobře vsugerovávám :-D Každopádně si myslím, že by byla škoda si je tady lakomě škudlit a třeba vás trochu zahřejí ;) Dala jsem je sem bez ladu a skladu, jak to přišlo. Zrovna teď hned bych byla schopná si sbalit kufřík a odletět se někam prohřát, i přesto, že zimu mám ráda (myslím tím zimu jako sníh, ne jako mráz :-D)



Fotek, které jste možná ještě nikdy neviděli tu mám spoustu, takže možná bude pokračování. V týhle zimě se fotit nic moc nedá, musíme to přečkat!

2 komentáře:

  1. ježiš z těch fotek se mi udělala ještě větší zima :D chci léto, slunce, teplo !!

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. kdepak, to jsou dobíječi energie ;) musíme to brát pozitivně, alespoň je konečně pořádný důvod k zachumlání do peřin a ZÁKAZ vycházení!

    OdpovědětVymazat