úterý 17. dubna 2012

yellow in my head.

 Praktická je za mnou. Jaro nikde. A já mám chuť se celý den válet v posteli a kolem 22:00 ožívám. Ráno jsem totálně mrtvá, celý den se pohybuju jen proto, že musím. Tedy moje tělo se pohybuje samo. A tak to jde každý den, nechápu, kdo vymyslel, že se bude všechno dělat během dne. Ale dnes mám pro vás pořádnou nálož fotek, abych vykompenzovala menší pauzu, kdy jsem se "učila". Mám krásné žluté šatičky, žlutou jsem vždycky nenáviděla. To jsem ale byla ještě blondýna, teď jsem dostala rozum :-D Ten střih, aaaaach! Přesně takové už sháním asi rok a nikdy jsem nenatrefila na takové, které by byly dokonalé. Světe div se, úplnou náhodou jsem se ocitla v sekáči a láska na první pohled. Haha, za 150,- Kč, ale to nikde neříkejte :-D Jsou úplně nové, ještě s cedulkou, čekaly už jen na mě. Líbí se vám také tolik jako mně?




Radujte se a smějte se. Nenechte si nikým kazit krásný den a už vůbec život. 

P.S.: Pokud budete chtít, mrkněte zde na video, kde uvidíte skupinu, ve které tancuji, ale popisovat vám, kde jsem já vám opravdu nebudu :-D 

4 komentáře:

  1. Míšo, mám to podobně - tenhle střih šatů momentálně sháním kde se dá a pořád jsem nenašla ty pravé,ideální:( Ty Tvoje jsou vážně nádherný, vážně Ti moc sluší!A za ty peníze je to bomba:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, děkuji ;) Seženeš je, až je přestaneš shánět, vážně. Já už to vzdala a najednou přišla odměna a s tvými "hrabacími" schopnostmi nemám vůbec strach, že bys na nějaké nenarazila ;)

      Vymazat
  2. Šaty i boty na jedničku a kočičí oči na podtrženou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatá, děkuji! ;) Kočičí oči jsou podle mě na většině holek nejkrásnější, akorát mi přijde, že se toho ty holky bojí.

      Vymazat