čtvrtek 19. dubna 2012

spring blazers.

Cítím, že se pomalu plíží jaro a moje skříně brečí po nedostatku jarních věcí. Většina mých věcí je totiž spíš vhodná na období jaro-léto, kdy už je větší teplo i brzy ráno, když běžím do školy a navečer, kdy se vracím z tréninku. Chybí mi jarní kabát. Mám asi 3 saka, ale ty jsou tak uzounká, že bych umrzla. Mezi mé oblíbené kousky patří věci, které vypadají jako z období našich babiček a maminek. Určitě už jste sami zaznamenali, že se v obchodech objevují přesně taková saka, jako měla moje a i vaše babička! Avšak dát za takové sáčko 1 500,- se mi moc nechtělo, vzhledem k tomu, že potřebuji šetřit, grr. Dnes mě však nějaká síla vtáhla znovu do sekáče, odkud pochází žluté šatičky z minulého příspěvku. Koukala jsem znovu po šatech, protože na ty mám úchylku. Tentokrát na mě mrklo sáčko, které jsem tam nemohla nechat! Je v krásné jemné tyrkysové barvě, která je mou oblíbenou a ve které se cítím nejlépe. Cena směšných 100,- a opět úplně nové, začínám být maniak!

 Asi před týdnem jsem své nehty ozdobila slepičím vzorem v naprosto stejných barvách, osud :-D
Teď ještě aby vysvitlo sluníčko, zmrzlinu do ruky a vítám jaro s otevřenou náručí ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat