pondělí 9. dubna 2012

Velikonoce po našem.

 Velikonoce jsou jedním z mých nejméně oblíbených svátků v roce. Když jsem byla malá, tak mě to docela bavilo mlátit kluky, trochu méně už dostat namláceno. Každopádně teď mi to připadá naprosto zbytečné, rozčilují mě ožralové, kteří chodí od domu k domu a hází do sebe další slivovici a další...Ale aspoň máme den volna a to znamená co? Odjet pryč a užívat krásného dne. Navštěvujeme ZOO, zámky, hory atd., podle počasí a nálady. Letos jsem dostala chuť zajet na mou oblíbenou Ostaš, kde jsem už nějaký ten pátek nebyla. Jako malá jsem tam lítala po lese, stavěla domečky pro mravence, lezla po skalách a trhala borůvky. Mám nejvtipnější videa z dětství právě z Ostaše, ale ty vám raději ukazovat nebudu :-D 
Sluníčko se sněhem, hahaha, miluju tohle bláznivé počasí, kdy nevíte, jak bude zítra. Jestli už vytáhnout jarní věci nebo nevytáhnout. Zimní věci už schováte a druhý den nachumelí, nadáváte, že je zase ten zasranej sníh, když včera bylo 20°C :-D
 S maminečkou, která se bojí výšek a celou dobu jsme jí hecovali, aby skákala taky ze skály na skálu!
 Vážení, takhle já se prosím učím na maturitu. Přesně za týden píšu praktickou a stále ne a ne začít. Jsem podezřele klidná a zatím si z toho dělám srandu, ale ta mě za týden přejde :-D
 Sedím na Čertově autě :-D a telefonuji s nejmilejším člověkem a toho si prosím domyslete. Vsadím se, že to neuhodnete!
Teda mámo, to jsou panoramata!
 Už nejsem tak dobrá a uzoučká jako když jsem byla malinká, ale miluju to tam snad ještě víc. Já nevím, ale taky máte nějaká oblíbená místa, kam jste jezdili jako malí nebo jsem blázen?
Tak a teď se přiznejte, kdo tohle taky dělal! :-D
Krásné pondělí vám všem a pokud někdo maturujete, tak bych vám ráda vzkázala, ať se ještě neučíte a nešílíte. Pohodičkaa, všechno dopadne, hlavně se nezbláznit a užívat! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat