úterý 18. září 2012

autumn.

 Podzim je tu, tak se pojďme na toto obdodí plné krásných barev připravit. Letošní podzim jsem přivítala vcelku ráda, léto jsem si užila a myslím, že letošní parno se vyvedlo na jedničku. Ale nemůžeme si pořád užívat jenom sluníčka, chce to neustálou změnu. Podzim je krásný dokud nezačnou celodenní deště a dny plné šedi. To nám prozatím nehrozí, tak proč si to neužívat? Podzim mám navíc také ráda proto, že se u nás v rodině slaví nespočet narozenin atd., což já velmi ráda a sama slavím také, tudíž nemilovat podzim nepřipadá v úvahu :-D Na svém oblíbeném blogu jsem objevila jednoduchý návod na zkrášlení vašeho obydlí a sama jsem se rozhodla to zkusit. Nejtěžší na tom všem asi bylo sehnat správné květinky, ale věřím, že si nakonec každý poradí a sežene něco podle svých představ. Udělala jsem si to maličko po svém a s výsledkem jsem spokojená, ve skutečnosti to vypadá opravdu krásně. Tak co, máte tvořivou náladu a jdete do toho? Není čeho se bát, při nejhorším se to nepovede a vy to rozzlobeně vyhodíte do popelnice...

Žádné komentáře:

Okomentovat