úterý 11. září 2012

fantazie.

Radostná zpráva je na světě - nebude ze mě v Pardubicích bezdomovec, ale útočiště mi poskytne vysněný a hlavně vytoužený byt! Těším se na ten nový život, bude to příjemná změna. Teď ještě využít každý zářijový den naplno a potom vstříc novým dobrodružstvím...

A teď má oblíbená FANTAZIE!

Dvě ženy sedí odpoledne v čajovně a ládují se zmrzlinovými poháry a koláčky. Neviděly se od střední školy a jedna se před druhou vychloubá, jak skvěle se provdala.
„Můj manžel mi koupí novou diamantovou soupravu, jakmile se ta stará trochu ušpiní,“ prohlásí.„Už to ani nedávám čistit.“
„Fantazie!“ pronese druhá žena.
„To jo,“ řekne první žena. „A každé dva měsíce máme nové auto. Ale nikdy ho nekupujeme na splátky. Manžel platí vždycky v hotovosti a stará auta dáváme zahradníkovi nebo správci a dalším lidem jako dárek.“
„Fantazie!“ pronese druhá žena.
„A náš dům,“ pokračuje první žena, „no jak bych to jenom řekla? Je to prostě...“
„Fantazie!“ dořekne za ní druhá žena.
„Přesně tak. A teď mi řekni, co děláš ty?“ zeptá se první žena.
„Chodím do školy vybraného chování,“ odpoví druhá žena.
„Škola vybraného chování? To zní úžasně! A co se tam učíte?“
„Učíme se například říkat ‚Fantazie!‘ místo ‚Kecy!‘ “

2 komentáře:

  1. Ta první fotka je strašně krásná, moc ti to sluší! A zapomněla jsi říct, že budeš mít ty nejlepší spolubydlící!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň někomu se líbí, to jsem ráda :-D to je snad jasná věc, že do skvělýho bytu je taky potřeba mít skvělý spolubydlící, vlastně ty nejlepší! A...já už se nemůžu dočkat ;)

      Vymazat