středa 26. září 2012

be ready for school year!

Začátek školy se blíží nebezpečně rychle a já se stále těším jako malé dítě, když jde do první třídy. Ale vidím to dost podobně, jako s mou první třídou, kdy jsem se nemohla ani dospat prvního školního dne a druhý den už mě tam mamka musela táhnout násilím, když jsem zjistila, že je konec srandy! Čím víc se to blíží, tím víc jsem nedočkavá a plná očekávání. A protože mám ráda vše hezky připravené alespoň na ten začátek, jelikož časem začnu být lempl, chytla mě maličko tvůrčí nálada a prostě jsem se rozhodla uklízet a tvořit...
 Při svém nevysvětlitelném nutkání uklízet (vlastně možná vysvětlitelném, bylo to potřeba, jen jsem si to nechtěla přiznat!) jsem narazila na spoustu zapomenutých věcí, o kterých už jsem ani nevěděla, že existují. To je jedno velké plus uklízení, objevujete poklady! Třídíte věci na vyhození, na skladování po dalších milion let (znáte to, možná se to bude jednou hodit...) a potom na věci, které budou uskladněny po menší změně, takové malé Vypadáš skvěle. Jakmile projdou proměnou, zařadí se mezi nezbytně nutné věci a vůbec nechápete, jak jste to tam mohli skladovat jen tak, taková škoda. Ale vždycky přijde ten pravý čas a na oprášení není nikdy pozdě. Možná si dáte předsevzetí, že už si nikdy doma nevytvoříte takový sklad a já vím naprosto jasně, že si sklad zase začnu pomalu vytvářet, začnu střádat věci na horší časy, vlastně taková malá skládka :-D A tak jsem si to tak hezky třídila na kupičky (hromady!) a měla bych se pochválit, protože většina skládky putovala přímo do koše a potom na skládu, to je nádhera. Nyní můžu zase v klidu dýchat a připravit se na malování pokoje, které mě baví i přesto, že je všude bordel. Na kupě Vypadáš skvěle se objevily taky tyhle skvělé desky na euro fólie, ze kterých se vyklubala roztomilá zebra. Stačí vzít něco, co vám bude na deskách držet, popustit uzdu své fantazii a veledílo je na světě, zebra bude od teď mou novou společnicí v průběhu studia.
 Zebra mě zřejmě nějak poznamenala, ale má láska ke zvířecím vzorům je oobrovská a žirafího už toho mám až příliš. Protože se taky těším do našeho krásného bytu, vymýšlím, jak si to tam zabydlet a trochu zkulturnit. Není nic lehčího než vzít krabici od bot, vyštrachat tempery ze základní školy, znovu popustit uzdu své fantazii a z obyčejné krabice se stává originál. Tak co, chytá vás tvořivá nálada a jdete do toho? Já se nemůžu zastavit....
Vždycky jsem měla úchylku na papírnictví, vážně mě baví všechny ty sešitky, tužtičky, notýsky...Letos jsem si povolila koupit pouze čtyři sešity se žirafama, jsou roztomilý! Doma totiž skladuji ve svém skladu nespočet starých sešitů, které jsou vlastně jako nové, nikdy nepoužité. Problém vězel v tom, že se mi nelíbily vzhledově a nebavilo mě se z nich učit a něco si do nich psát, když nejsou hezký, chápete. A jak jsem byla tak v tom tvoření, rozhodla jsem se je maličko vyšperkovat. Stříhala jsem z časopisů, lepila, psala, no prostě jsem se vyřádila a teď jsem spokojená. Ještě na mě kupa sešitů smutně kouká, takže možná bude nějaké pokračování a na každý předmět budu mít asi milion sešitů a nebudu vědět který! Musím být trochu normální, takže si je jedině můžu dopředu připravit...

Moje tvoření pokračuje dál, takže když bude mít někdo zájem a já budu mít chuť, třeba se o něco zajímavého podělím. Tohle jsou jednoduché věci, které ovšem potěší a to já ráda. Takže si pomalu připravujte věci ze svých skladů na podzimní deštivé dny a hurá do toho!

2 komentáře: