úterý 30. srpna 2011

GERMANY.

Taky tak milujete neplánovaný výlety jako já? Miluju spontánní věci, většinou se vždycky všechno vydaří. Náš výlet do Německa byl jedním z nich. V pátek odpoledne jsme se s bráchou rozhodli, že je čas vyrazit někam pryč, sbalili jsme svejch pár švestek a večer už jsme byli na cestě. V plánu bylo bruslení ve Flaemingu a v neděli Tropical Islands, báječný víkend byl před námi.
Vyrazili jsme v pátek nějak k večeru a v sobotu asi ve 2 hodiny v noci jsme dorazili do Jüterbogu, kde jsme to zapíchli na nejbližším klidném místě přímo pod hvězdami. Trochu adrenalin vzhledem k tomu, že se začal zvedat vítr a každou chvíli nás ozářil blesk. Naštěstí pršet nezačalo a blesky asi brzy ustaly, já už dávno spala. Možná, kdyby mě někdo ukradl i se spacákem, tak o tom ani nevím, tak tvrdě spím! Ráno to byl trochu šok, když jsme se rozhlídli! Kousek od nás feťácky doupě (nebo jak to nazvat), starý špinavý gauče a všude bordel, naštěstí žádnej bezďák ani nic podobnýho nikde! :D Noc jsme přečkali a konečně jsme mohli vyrazit hledat skate arenu... Obuli jsme brusle a vyrazili na okruh dlouhý 42 km! Krajinka krásná, počasí vzhledem k našemu výkonu přímo báječné.
 A tak jsme jeli, jeli...míjeli jedno kukuřičné pole za druhým a užívali si skvělé cyklostezky, protože takovou tu určitě nemáme. Výběr okruhů je velký a myslím si, že každý najde nějaký, který mu bude sedět. Pořád jsme se hecovali na 90-ti kilometrovej, ale když jsme byli tak v půlce toho našeho, rozhodli jsme se, že to necháme na příště. :D
Tady už moji spolubruslaři :D Jednu chvíli nám začalo trochu pršet, menší osvěžení, jinak lepší než nějakej pařák.
První polovina byla skvělá, jelo to samo a docela to i utíkalo, neustále nás něco zabavovalo. Posledních 10 km už taková pohoda nebyla a začali jsme cítit, že něco skutečně děláme. Nohy začaly křičet, ale nakonec jsme to úspěšně zvládli asi za 4 a půl hodiny i s přestávkou na oběd. Byla jsem na sebe tak pyšná, že jsem to zvládla a ani jsem cestou neremcala.
Takovýhle tam jsou celou cestu krásný zastávky, moc jsme ale radši nestavěli, potom se těžko rozjíždí :D
A tady už zasloužená regenerace v podobě flákání v Tropical Islands. Počasí nám hrálo do not, na bruslích to ještě s deštěm vydrželo a jakmile jsme zalezli do tý obludný koule, začalo pršet, co víc si přát.
Plácla jsem sebou na auto, který mě úplně okouzlilo. Trochu jako ve Ztracenejch, ještě jsem hledala někde v korunách stromů ztroskotaný letadla s kostlivcema, jako v Madagaskaru :D
Tihle panáčci mi prostě připomínali mimozemšťany a hotovo!
Líbil se mi tam ten dovolenkovej život, jak se tam lidi promenádujou po plážích, večer se osprchujou a hoděj do gala, pak zajdou na večeři a na skleničku vína nebo mochita...
Další věc, která mě uchvátila byly ty krásný domy všemožných typů. Vlastně ani nevím, kterej se mi líbil nejvíc, všechny!
V domečkách se můžete ubytovat, myslím si, že to uvnitř musí být alespoň tak nádherný jako zvenku! 
Jedno z moří :D s krásnými vodopády a výřivkami, kde jsem strávila tak dvě hodiny, pak jsem vylezla a klepala se jak ratlík! :D
Každý domek mi připomínal jinou část světa, nemůžu k tomu dodat nic víc než prostě, že je to krásný!
Medituju s Buddhou.
Baví mě to, tradadaa.
7up - The Uncola a já jako správná beach girl s ručníkem přes rameno :D
Fotka, která vypadá hodně neskutečně. Takhle podobně si představuju vstup do ráje.
Fotky jako někde z Karibiku...tolik jsem si to užila, pořád jsem tam něco křičela, aby všichni slyšeli, jak jsem šťastná a jak mě nic neštve! Možná si někdo myslel, že jsem utekla z nějakýho ústavu, ale víte co? Je mi to jedno, já byla prostě šťastná a musím to dávat nějakým způsobem najevo, většinou skáču a křičím radostí no :D
Nejlepší na tom všem je, pokud tam spíte, to probuzení...vlastně i to usínání, jestliže to máte vůbec v plánu. Večer začne voda svítit všemožnými barvami a celkově je to tam nádherně osvícený. Bohužel to nemám nafocený, protože jsem byla moc líná jít tu dálku pro foťák a pořád jsem to odkládala, až jsem nakonec usnula a probudila se, když už to nesvítilo! To je vlastně další z důvodů, proč tam musím znovu jet.
Večer sebou plácnete na lehátko nebo do písku (záleží na vás), budete si prohlížet tu nádheru až nakonec usnete, v noci se možná párkrát vzbudíte a zjistíte, že vás ku*evsky bolej záda (možná teda boleli jenom mě!) a potom únavou znovu padnete do komatu. Ráno vás přivítá sluníčko (pokud teda bude venku zrovna svítit, jinak budete spát asi až do večera :D), otevřete oči a rovnou z lehátka skočíte do tý úžasný vařící vody, prostě paráda.
Jediná věc, která mi tam trochu chyběla, byli nějací domorodci. Úplně vidím, jak by tam pobíhali s oštěpy, večer by skákali a zpívali kolem ohně...
Takhle už vypadá ta obluda zvenku. Říkám tomu obluda proto, že to obluda je, co si budeme povídat. Uvnitř nedoporučuju se moc dívat nahoru, pokud si nechcete zkazit tropickou dovolenou u moře :D
Obluda je to taky z toho důvodu, že tam Hitler měl stavěl vzducholoď, která však nikdy postavená nebyla...
Abych nějak zrekapitulovala celý náš výlet, bylo to tak skvělý, že ani nemám co vytknout. Všem doporučuju tam jet, pokud nemusíte brusle, zajeďte jen do Tropical Islands a vychutnejte si to tam. Určitě to stojí za navštívení. Kdybych mohla, tak tam tenhle víkend jedu hned znovu!
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat, ptejte se. Fotek mám asi 300, takže jestli by někdo chtěl, můžu sem hodit klidně další ;)
Budu se těšit na Vaše dotazy a doufám, že tam někdy vyrazíte nebo jestli už jste tam byli, tak třeba doplníte nějaký svůj zážitek.

Užívejte konec prázdnin co to jde a nebojte se si zařvat, když máte radost! :D

2 komentáře:

  1. S našima tam taky plánujeme jet, nevěděla jsem, že je to tam tak nádherný. Opravdu to vypadá jak někde v Karibiku, Keňi a podobně - už jen z fotek je to tam úžasný. Tohle místo opravdu stojí za to tam přijet, tvůj článek mně natchl, přemluvím rodiče, aby jsme ho v co nejbližší době navštívili.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Ti za komentář! Omlouvám se, že odpovídám až tak pozdě, ale přeci jenom ;) Jsem ráda, že se Ti můj článek líbil, určitě tam zajeďte, stojí to za to! A potom mi napiš svoje zážitky! Ahoj, užívej krásného podzimu ;)

    OdpovědětVymazat