sobota 4. února 2012

naholo.

Dnes trochu jinak. Když tak vzpomínám maličko zpět, asi si teď nejspíš říkáte, že jsem vážně blázen. Můj blog je směs všeho. Vlastně ani sama někdy nevím, co od sebe mohu čekat :-D. A to je na tom to nejzábavnější. Prosím, nepište mi, proč TOHLE? Prostě proto, protože chci, protože tohle jsem já. Abych byla upřímná, radši budu ve vašich očích blázen, než abyste tu viděli pořád a stále dokola to samé. Nebudu fashion, budu to já. Budu sem psát i ty nejdebilnější nápady z mé hlavy, pokud tam zrovna budou (a že tam jsou často!).

Já vím, že máte rádi spoustu fotek skvěle oblečených lidí a spoustu stejných fotek, jen z různých úhlů. Nebaví mě to. Baví mě fotky klidně skvěle oblečených lidí, ale když mi něco řeknou, když mě něčím osloví. Mám ráda hezké lidi. Někdy mám ale radši hezkou fotku nehezkých lidí. Nechci říkat, že ti, kteří se fotí ve svém oblečení jsou něco míň, jen říkám, že to já nejsem (i když někdy se to tu třeba zjeví, člověk u mě nikdy
neví :-D).

Každý dělejte to, co vás baví, ale opravdu baví! Nebuďte ovečky z jednoho stáda. Noste to, co se vám líbí, ne to, co jste viděli na vaší oblíbenkyni a měla pod tím 153 kometářů. Tak to nikdy nebudete opravdu vy. Nebojte se neúspěchu jen proto, že neděláte to, co dělají ostatní a jde jim to. Dělejte si, co chcete a věřte mi, budete šťastní! Pokud to někoho osloví, skvěle. Pokud ne, nedávejte se na cestu, která není vaše. Dělejte všechno především pro sebe, ne pro ostatní, když budou chtít, přidají se k vám. Nejde o nejznačkovější oblečení, které ukážete ostatním, jde o vás nebo snad ne? Ti lidé vás musí mít rádi i když byste měli být nazí! :-D

Tak si myslím, že jsem to zakončila vážně krásně :-D. I když si říkáte, jestli máte takové kecy zapotřebí, zkuste si z toho odnést i nějakou malilinkatou myšlenčičku. Mám vás ráda, bez rozdílu!





2 komentáře:

  1. Krásně, pravdivě napsané. Přesně jak říkáš, člověk bude originálním jenom pokud bude sám sebou. Taky mě nebaví ty blogy plné sov, prstenů s kamenem, makrónků a mohla bych pokračovat. Určitě věc na zamyšlení, i pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, díky, díky. Konečně někdo moudrý a normální. Vlastně je mi do smíchu, když to člověk vidí, kolik cvičených opic sleduje dokola stále to samé a baví je to! Já potřebuji neustále nějakou změnu, klidně i maličkou. Chci se občas i zasmát, když někdo napíše něco vtipného a ne stále vidět postavu v oblečení, každý den v jiném, stále ve stejné póze. Občas to neuškodí, jen prosím už ne tuhle nudu ;)

    OdpovědětVymazat