neděle 6. května 2012

I´m alive!

To jak momentálně nechávám zarůstat blog pavučinami je ostuda, ještě větší ostuda je, že stejně to vedu i s učením na maturitu, která se krásně blíží! Mám tolik povinností, že to prostě a jednoduše nestíhám. Času dost! Potřebuju být ve stresu, potom mi to jde hned lépe. Škola skončila, maturita začala, moje hlava si však myslí, že jsou PRÁZDNINY, chápete? Počasí mi nechce dovolit usednout k mým oblíbeným předmětům, tak a mám to na co svést!

Minulý týden se splnilo mé přání a zároveň i sen - 2v1. Dočkala jsem se focení s úžasnou Le Monikou a už se nemůžu dočkat až uvidím výsledek, snad během tohoto týdne! Neprozradím víc, nechte se překvapit ;)

Děje se toho tolik, já už ani nevím. Můj život neustále prochází různými změnami - některé jsou příjemné, některé už méně, ale časem budou příjemné všechny. Těším se na červenec, až sbalím kufr, zámávám některým lidem, dám pusu mamince a pak? Pak začne dobrodrůůůžo... 



Žádné komentáře:

Okomentovat