středa 28. března 2012

Prague.

 Vážně se vám omlouvám, že zde neuvidíte žádné pastelové barvy, ani zlaté náhrdelníky na krk...kterých už mám pokrk! :-D Nebude to in, nebudu vám tady ukazovat trendy, které letí, protože jste si je už určitě prohlédli na dalších milionpětsettisícdevítisetdvacetidvou trendy blozích a zajisté už je máte taky jako správné IN dívky doma. Vezmu vás s sebou na výlet do Prahy. Na mezinárodní veletrh fiktivních firem, do Nebe a do našeho krásného hostelu, do kterého budu jezdit na dovolenou! Na první fotce vidíte mě a mé báječné kamarádky, které mě baví každý den a já se nemůžu přestat smát, ale většina lidí to moc nechápe, jak jinak. V Nebi jsme do sebe zvládli za malou chvilku hodit rovnou pět kbelíků (teda ne ve třech!). Samozřejmě jsme to museli trochu promíchat, takže každý kbelík - jiný drink. Jen jedna rada pro vás, nikdy si prosím nedávejte Zombie! Název byl velmi lákavý, nebo možná to bylo už těmi třemi kbelíky v nás, ale Zombie si nás prostě získal a za chvíli jsme ho měli na stole. Větší humus jsem ještě nepila. Chuť 70% rumu s něčím co chutná jako višňová bonboniéra je vážně nechutnost. Pro příště.
 Tady máte jedinečnou možnost mě vidět zcela rozespalou, rozcuchanou, ale stále v dobré náladě. Velmi zajímavý doplněk je můj zavázaný prst v již ušmudlaném obvazu! Marni for H&M.
 Juhůůů. S letuškou aneb mojí skorospolužačkou. Každopádně zde mám boty, které už má každá správná bloggerka, avšak já už je vlastním asi přes měsíc, kdy je ještě nikdo neměl, a tak si teď připadám fakt cool. Asi je přestanu nosit, i když je fakt miluju!
Dámy v divadle s kukátkem, pozor! Připadala jsem si jako v Pretty woman, akorát mi na něm chybělo to držátko, abych ho mohla přehazovat jako ona :-D Zhlédli jsme hru Byl jsem při tom, v hlavní roli s Viktorem Preissem a Veronikou Žilkovou. Miluji divadla a musím říct, že hra byla skvělá, trochu nezvyklá, ale vážně super, doporučuji.
A tady už malá ukázka našeho krásného hostelu. Líbí se mi kreativní, neotřelé věci a přesně tak to tam vypadalo! Kamkoliv jsem se podívala, něco mě upoutalo. Cítíte tam takovou svěží a studenstkou atmosféru, která si vás naprosto získá, hned! Přesně takhle si představuji své budoucí bydlení, nemusí to být nic nóbl, ale kreativní a jedinečné, nejlépe vytvořené vámi.

Všechny ty dny jsme si pochopitelně neskutečně užili a kdyby to šlo, jela bych ihned znovu, ale maturita už mě volá :-D Doufám, že vás nezabil článek o totálně OUT a nefashion věcech. Jestli žijete, tak vás asi miluju!

Žádné komentáře:

Okomentovat