pátek 18. května 2012

chic.


Tak a je to tady. Fotky, kvůli kterým jsem se za posledních 14 dnů pořádně nevyspala, protože jsem se tak TĚŠILA! Miluju je, miluju každou. A nejradši bych si s nimi vytapetovala pokoj. Rozhodla jsem se, že je budu přidávát postupně, po skupinách, aby to nebyl takový mix všeho. První várka je taková "městská holka", zbytek je spíše indiánka, ale nebudu předbíhat.
Na sobě mám to nejfotogeničtější sáčko z Manga, které mi sice rve vlasy, ale i tak na něho nedám dopustit. Sukně - ani nevíte, jak dlouho jsem se na ni chodila dívat a modlila se, aby tam ještě byla, až budou peníze. A světe div se...nakonec tam na mě čekala ve slevě!
Obdivuju Monču za to, jak dokáže skrz fotky navodit takovou hladivou atmosféru. Když se divám na její fotky, připadám si, jako bych byla u toho, jde z nich úžasná atmosféra. Při focení byla velká legrace, zbytek fotek je focen na konci světa, bez lidí, ale tady jsem se stala středem pozornosti snad všech. Nebylo jim blbé stát a čumět (omlouvám se za ten výraz, ale to prostě nejde!) třeba 5 minut. Nevím jak vy, ale já jsem z výsledku nadšená, vlastně víc než to!

P.S.: Prosím neptejte se mě na to, jestli mám barevné kontaktní čočky, jako se stihlo zeptat už asi milion lidí! Nemám, nemám oči ani půjčené, jsou přírodní a moje! :-D




4 komentáře: