neděle 20. května 2012

in the jungle.

 Zítra je MŮJ den. A protože už mi z učení pěkně hrabe, potřebuji se odreagovat...tadá! Druhá várka fotek je tu. Tohle je zřejmě má nejoblíbenější, protože se tam citím nejvíc jako JÁ. Prostředí je prostě úžasné, skoro jako opravdová džungle někde na konci světa. 
Těším se na prázdniny, které nesmí nikdy skončit! Jsem unavená, bílá jako stěna a vypadám jako zničená životem. To učení...Ale zítra nastane euforie a nekonečné oslavy, ať to dopadne jakkoliv, bude to už KONEČNĚ za mnou. Cítím to volno, to užívání a hlavně tu uvolněnou náladu. A těším se taky na to, až se s vámi budu moct podělit o své prázdninové zážitky. Mějte se moc krásně, užívejte si sluníčka, dobíjejte baterky a zítra ráno si na mě vzpomeňte, jak exceluju :-D







Žádné komentáře:

Okomentovat