středa 23. května 2012

in the middle of nowhere.

 Momentálně jsem nejšťastnější osoba na světě, tím jsem si jistá. Celý den se jenom směju, poskakuji jako blázen a užívám si slunečných dnů, které přináší krásný letní vzduch (připadám si skoro jako na dovolené, haha). Maturita je víc jak úspěšně za mnou a teď ten pocit, VOLNO!!! Konečně mám čas se zahlodat do mých knížek, do těch, které tu na mě už od Vánoc prosebně koukají. Počítač se mi pomalu zaplňuje novými filmy, protože večery chci trávit s filmem, skleničkou něčeho dobrého a nejlépe v náručí muže, který mě po filmu jenom lehce přikryje, políbí...dobře, dost snění. Abych to zkrátila, mám se skvěle!

Protože víte, jak moc miluju fotky od úžasné Le Moniky, je tu další porce. Chci se o ně s vámi podělit, protože jsou prostě nádherné a...a jsem to já a mé indiánské já, které se neustále dere ven. Slibuji, že sem v nejbližší době dám fotky z mého všedního života, který je poněkud nevšední a dozvíte se víc o tom, jak si užívám parných dnů. A vy, kteří se musíte ještě učit...na vás myslím a přeji, aby vše dobře dopadlo a potom si budete užívat zaslouženě tak jako já.

 Mějte se krásně, všichni!







Žádné komentáře:

Okomentovat