pondělí 2. července 2012

LONDON photo diary 2

 Jak sem tak postupně přidávám fotky, dochází mi, kolik jsme toho už stihly navštívit a jak ten čas zatraceně letí. Kdyby to šlo, hned bych tu zůstala, jsem do toho města tolik zamilovaná, že návrat do krajin českých nebude lehký. Na druhou stranu už se nemůžu dočkat až ulehnu do své postele, maminka mi udělá svíčkovou, koupím si naše pečivo (jsem na něm závislá!) a budu s rodinou grilovat. Dost zvláštní kombinace. Jsem ráda pryč, jsem ráda mimo ČR, ale chci tu mít svůj domov. Neumím tu spát, neumím se vyspat do růžova, když nemusím vstávat. Ale jsem neskutečně šťastná, že tu můžu být a můžu si dělat co se mi chce. Přidávám fotky, které se nashromáždily během pár dní našich cest. Vydaly jsme se do mého oblíbeného Greenwiche procházet se nádherným parkem, udělat si typickou turistickou fotku s nultým poledníkem, utíkat před veverkami a lehnout si do zahrady s růžemi.
 Správná turistka s nultým poledníkem.
 Přenádherná Greenwich college a vylepšené počasí, které se mění každých 10 minut.
 Počasí si tu dělá co chce, ale většinou bylo krásně, to zase jo. Bez kožichu však nevycházet! :-D
 Siesta v Rose Garden. Nikdy jsem neviděla tolik růží a těch barev! Baví mě londýnské lehání si všude, kde mě napadne, ale naši piknikovou fotku si stejně nechám pro sebe.
 Veverucha a všude okolo celé veveruší komando. Nejdřív jsem je milovala, byly neskutečně roztomilé, hlavně, jak mají ty pacičky, ách. Když jsme se už ale vracely v pozdějších hodinách na vlak a pronásledovala nás celá veveruší mafie, začala jsem se jich hrozně bát. Jsou pěkně oprsklé a bála jsem se, že si mě spletou se stromem a vyskočí na mě :-D Tímto se vysvětluje můj nebojímsetě výraz, kdy jsem měla strach z ní spustit oči.
 Sobotní odpoledne strávené v Natural History Museum, kde mají spoustu vychytávek a tolik krásných kamenů, že to je možná ten důvod, proč nemůžu spát :-D
 A je to tu, nedělní trhy! Miliony stánků, miliony lidí a spousta voňavého jídla. Nejvíc jsem však byla unešená z Flower Marketu, bože, chci muže, který mi tam bude chodit každou neděli kupovat obrovské pugety růží! Fotka z Flower Marketu již brzy.
 Ani nevím, jak bych vám popsala své pocity při pojídání téhle ÚŽASNÉ koblihy. Nic lepšího jsem nikdy nejedla, vážně! Kobliha namočená v bílé vynikající polevě a ještě mega vrstva barevných bonbonků. Chci mít tyhle koblihy doma, hotovo.
Krásná historie na závěr. Další týden je před námi, takže hurá za dobrodružstvím!

Žádné komentáře:

Okomentovat