úterý 31. července 2012

neverending smile.

 Takhle vypadá blázen. Vím, že to říkám pořád, ale já jsem vážně šťastná (lepší než si stále stěžovat, no ne?). Ráda bych se s vámi rozdělila o fotky z mého letního-prázdninového života, ale já je nemám. A ani nevím, jestli by vás bavily fotky, kde si užívám krásného počasí, běhám po lese atd. :-D Ale budu se snažit to maličko dokumentovat, ať se nemusíte dívat na fotky tohoto typu donekonečna! Čas krásně běží a já využívám každou minutu, naprosto každou. Musím vám říct, na co jsem vážně hodně pyšná...abych to uvedla na pravou míru, NENÁVIDÍM běhání! K smrti to nenávidím, proto chodím každý den běhat a baví mě to, to je na tom snad to nejhorší. Jako já jsem z toho rozhozená denodenně, když dostanu chuť běhat, nevím, jestli se mám obávat nebo radovat?! Každopádně jsem teď na sebe děsně hrdá, taky jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží, haha. Dlouho jsem neviděla žádný film, to je určitě kvůli tomu běhání. A to se tu už nějaký ten pátek klepu a těším až KONEČNĚ uvidím Trabantem napříč Afrikou, viděl někdo? Nesmím těm filmům hlavně podlehnout, jinak je s běháním konec! Mám novou barvu, naprosto krásnou a prostě chci, aby mi už takhle vydržela navždy :-D Ale není modrá, jak to vypadá na fotce! Je to odstín čokolády, boží. Až třeba někdy přidám foto, jak se válím u bazénu a ležím v knihách, tak ji uvidíte...Já bych vás nejradši objala všechny, kdo to čtete, nechcete přijet? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat