pondělí 23. července 2012

Mácháč2012.

 Jsem navrácena. Ani nevím, co napsat, protože jsem celá taková...šťastná! Celý den se směju jako blázen, oči mi září jako když mi bylo 5 a mám energie na rozdávání. Týden mimo realitu se vyvedl nad očekávání, teda já už vlastně nic ani neočekávám. Každý mi říká, že počasí nic moc, takže to znamená, že dovolená asi na h*vno :-D Počasí vůbec neřeším, takže týden byl báječný a ani pomalu nevím, že pršelo. Jen v noci mě uklidňovaly kapky dopadající na stan. Zážitků je tolik, že bych je vypisovala ještě týden a polovinu z toho bych musela stejně vynechat, protože ta zůstala na Mácháči. Byly jsme ukázkové trosečnice, lidé si nás chtěli fotografovat. Vystřídaly jsme tam spoustu rolí a ještě teď mi vše vytváří úsměv na tváři. Po večerech jsme koncertovaly (viz druhé foto), jsme jedinečné a úžasné zpěvačky, přijímáme nabídky! Fotek bohužel moc není, tedy spíš nejsou k veřejnému ukazování, omlouvám se. Jedině bych mohla ještě přidat svůj spokojený výraz na tváři. Jestli máte možnost, tak vyražte z domova někam do divočiny, stojí to opravdu za to, co nejdřív se potřebuji vrátit!

Žádné komentáře:

Okomentovat