neděle 22. května 2011

léto, vítej

Čtrnáct dní uteklo jako voda a teď konec srandy a hurá do školy dohánět, co ještě jde. Omlouvám se, že jsem tu na to tak trochu kašlala, ale bohužel jsem s sebou neměla počítač, takže jsem vše zkoukávála v práci, kde jsem zase nemohla hodit fotky do počítače a o ty jsem vás samozřejmě nechtěla připravit.

Takovou praxi by to chtělo častěji, když jsem se loučila se všema těma lidma, který mi tak nějak přirostli k srdci a chovali se ke mně opravdu hezky, bylo mi do breku. 14 dní je sice poměrně krátká doba, ale dost dlouhá na to, abyste si někoho oblíbili. Ještě není všem dnům konec, nabídli mi brigádu, kdybych byla na VŠ v Praze, nebo mám zaskočit jen tak na vynikající italskou kávu, kterou jsem si dopřávala každý den na terase. Když si na někoho zvyknu a ten člověk mi sedí, je to pro mě potom taková smutná chvíle, když vím, že musím domů a že už je prostě a jednoduše konec. Jsem šťástná, že jsem byla v obklopení tak báječných a zajímavých lidí, které bych nikdy nepotkala i kdybych chtěla sebevíc, dozvěděla jsem se spoustu skutečně zajímavých informací, o kterých normální člověk ani nemůže vědět. Holt tentokrát jsem měla štěstí a teď konec smutnění.


Tenhle kabát chci! Koukám na něho už pěkných pár týdnů na internetu. Tak jsem si alespoň pro radost vyzkoušela, že je na sobě ještě krásnější. Kdyby nestál 8.000,-- a já momentálně nebyla pomalu na mizině, už by byl u mě ve skříni, i když začíná léto!

Pravidelná strava je opravdu důležitá. Já v naprosté spokojenosti s moji nejoblíbenější špenátovou polévkou.

A teď přichází zakončení našeho pobytu. Vynikající večeře po náročném fyzickém výkonu (o tom někdy příště) na zámku ve Ctěnicích. Byli jste tam někdy? Jestli ne, tak vřele doporučuji, báječné jídlo v nádherném prostředí, co víc si přát? Na talíři se po dlouhém rozhodování na mě smála do zlatova vysmažená plněná kuřecí prsíčka s listovým špenátem a jemným tvarohem, obalovaná v podmáslí, mňam. Zakončeno horkými malinami s vanilkovou zmrzlinou a kopcem šlehačky, začínám mít hlad!

Prosím vás o radu, zajímá vás vůbec můj pobyt v Praze? (:D) Nebo co byste rádi takhle k počtení na večer?

2 komentáře:

  1. Já bych ráda věděla, co za brigádu jsi v té Praze vlastně měla a jestli sis tam pořídila nějaké nové kousky, hm?

    OdpovědětVymazat
  2. Ona to nebyla jako taková brigáda, byla to povinná školní praxe, kterou si musel sehnat každý sám. Byla jsem na centrále čerpacích stanic Agip, jejíž název je Eni Česká republika. Jinak pořídila jsem toho docela dost, brzy ukážu ;)

    OdpovědětVymazat