čtvrtek 12. května 2011

Praxe

14 dní v Praze, to je jako sen! Praha je na horní příčce mého žebříčku oblíbených měst, takže co víc si přát. Týden utekl jako voda a ten druhý uteče určitě ještě rychleji. Počasí vyšlo krásně, konečně jsem se trochu ohřála! Žila jsem si jako královna, opravdu nic mi nechybělo (to je co říct :D). Nejkrásnější ovšem byla terasa, na kterou jsem se po obědě chodila vyhřívat. Takovou mít doma, nezlobila bych se!


Jinak jízda autobusem směr domů, pátek, všude halda lidí, znáte to. Samozřejmě si zrovna vedle mě z celýho autobusu musela sednout ta nejsmradlavější babka na světě, které si vyndala řízek a mlaskala mi přímo do ucha! Potom si vytáhla žlutý kobercový baret a dala si ho na úchytku na sedadlo před sebou a přímo na baretu to zalomila. Modlila jsem se, aby na mě v nějaký zatáčce nespadla! Sice mě to málem stálo život, ale nakonec jsem to nějak neskutečně zvládla.


Spěchala jsem domů na hokej, ale ani nebylo na co spěchat. Akorát jsem byla naštvaná a zklamaná, věřila jsem jim do poslední minuty, ale bylo to na nic. Doufám, že zítra vybojují alespoň ten bronz, když už nic jinýho. Sakra, já to věděla, že prohrajem ten nejdůležitejší zápas! Tak jsem se těšila na Staromák na finále...no nic. Někdo prosím zařiďtě, aby ten čas tak rychle neletěl a aby svítilo pořád jenom sluníčko, bez mráčků!

Žádné komentáře:

Okomentovat