pondělí 30. května 2011

a slunce pálí jen...

Víkend je opět pryč a teď zase nějak přežít ten týden a těšit se na víkend další. Tenhle víkend byl ale vydařený! V pátek hned po škole jsem odjížděla do Týnce nad Sázavou, kde jsme byli v kempu utáboření. Moje kamarádka jezdí s rodinou a celou jejich partou každý rok na vodu a už vloni jsem se stala jejich součástí.

V loňském roce jsme sjížděli Bóbra (v Polsku) a Jizeru, letos jsme naplánovali Sázavu. Volba to byla vynikající! Celý víkend byla ohromná sranda a všichni jsme si to užili. Jelo nás celkem asi 37, takže docela grupa. V sobotu byla voda poklidná, bohužel se musely všechny jezy přenášet kvůli nedostatku vody, ach jo. V neděli jsme si to ovšem skvěle vynahradili a jezů sjeli celkem 9. Pokud nebyl zrovna jez, byly peřeje, co víc si přát, byla to prostě paráda. V krvi adrenalin, oblečení celý mokrý, díky všem těm jezům, který na mě hodily snad veškerou vodu, co pod nimi byla. Ale nevyklopili jsme se, takže nás opět chválím.

A aby té vody letos nebylo málo, 17. června odjíždíme na vodu do Rakouska, což bude opravdový adrenalin. Hloubka vody po dešti 3 m, jedeme v neoprenech a helmách. Pokud se někdo vyklopí, plave např. 2 km ve vodě, která má asi 3°C, jelikož nemůže nikde vystoupit, protože se jede v kaňonu, kde nejsou břehy. Paráda, začínají se mi klepat kolena! Ještě jedna perlička, z celé té naší party jedeme pouze 4. A to já s kamarádkou a dva ohromní chlapi (:D), asi to nebude vůbec nebezpečný!


Musím se pochlubit s radostmi dovezenými z Prahy. Moje úžasně letní šaty v nádherné barvě.

Ještě jedna vzpomínková z Prahy. Nejkrásnější výhled z balkonu. Vydržela bych tam sedět celý den a noc a sledovat dění ve velkoměstě, úchvatný pohled (v noci ještě hezčí, všechno svítí!)

Moje lososový nehty, který na fotce nejsou tak lososový jako ve skutečnosti! Ta barva je ve skutečnosti mnohem hezčí a já ji miluju.

A teď ještě bonus z Prahy, o kterém jsem vám ještě nestihla říct. Hrozně dlouho jsem se chtěla stát součástí projektu Portrait Daily, ale jelikož bohužel nejsem z Prahy nebylo to jednoduché. Nakonec se mi to podařilo díky mé praxi. Mám strašnou radost, ten nápad mi připadá báječný. Ta fotka není zase tak báječná, protože moje vlasy byly už opravdu unavený a já neměla čas s nima cokoliv udělat, aby to vypadalo alespoň trochu lidsky. To mě trochu mrzí, ale už s tím nic nenadělám. Takže tu fotku moc podrobně prosím nezkoumejte (:D)

Žádné komentáře:

Okomentovat