sobota 7. května 2011

proč to všechno tak letí?

Čas letí jako splašenej. Potřebovala bych, aby měl den tak nejmíň 48 hodin, abych všechno stíhala. Poslední dobou toho je nějak moc. Nestíhám psát, nestíhám nic.

Jedna jarní fotečka z psí procházky.


Balím kufry (víceméně jeden ve velikosti normálních tak dvou a půl). Zítra odjíždím na 14 dní do Prahy, kde mám praxi. Bude to velká zábava, to vám tu potom povyprávím. Skříně zejí prázdnotou, protože co šlo, je v kufru. Nevím, jestli se připravit na zimu nebo na vedro, radši beru všechno. (:D) Ale potom vám sem přidám spoustu fotek z mého pražského pobytu, na který už se moc těším. V budoucnu mě čeká spousta příjemných věcí, no, to uvidíte. Takže když někdo z vás bude v Praze a zatouží po mně, stačí napsat a pokud se neztratím, jsem tam! (:D) Těším na fotky, které tam zplodím a vy byste se měli těšit taky. Jedu tam na 14 dní a mám s sebou 20 párů bot...tak alespoň bude co fotit. Držte palce, ať se ztrácím co nejmíň a ať to vše dobře dopadne, budu informovat. A teď hurá do víru velkoměsta...

Žádné komentáře:

Okomentovat