středa 22. června 2011

blond or brown?

Rozhodla jsem se udělat změnu. Blonďaté vlasy už mě přestaly bavit, proto jsem tu v novém. Říkala jsem si, že už je to jedna velká nuda a chce to změnu a když už, tak pořádnou! 
Měla jsem trochu strach, jak se na to bude tvářit mé okolí, protože jsem to předem nikomu neřekla, vzala jsem to jako léčbu šokem! (:D) Zatím jsou ohlasy pozitivní, ale je jasné, že se nezavděčím všem. Na fotce ta barva vypadá hodně tmavá, až černá. Ve skutečnosti je hnědá a mnohem hezčí a zajímavější než na fotce, musím to vyfotit na lepším světle, tohle je jen taková rychlovka. Ale změna je jednou za čas potřeba, skvěle vás to rozzáří a cítím se jako nový člověk. Jsem spokojená. A co na to říkáte vy? 

5 komentářů:

  1. Tyjo páni! Uplně jsme na to dneska s Paprikem koukali!!! Ale sluší ti to, já ráda brunetky, ale zase ty jsi takový typ - krásné modré oči, karamelová pleť, že se k tobě víc hodí asi blond :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale tu potřebu změny znám. Já zas přemýšlím o tom jít na mikádo. Uplně mě iritujou ty moje vlasy, který vypadaj jako deka a vůbec nejsou takový jako...živý, nebo já nevím jak to říct. Chci něco krátkýho, sestříhanýho, rozcuchanýho a ne na každý straně hlavy dva mega prameny... :-D víš co tím myslím...

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, co je lepší, ale zatím mi každý říká, že jsem takhle výraznější ;) jsem ráda, že jsem se na poslední chvíli nerozmyslela, protože jsem to už opravdu potřebovala, blond můžu být zase vždycky ;)

    O mikádu už přemýšlím asi dva roky, ale teď jsem ráda, že mám dlouhý vlasy. Myslím si, že by mě potom pořád stejný účes nudil. Ale zkrátit to můžeš, ne třeba uplně na mikádo, ale jen aby se to trochu oživilo a zároveň se z těch vlasů dal vytvořit i nějaký jiný účes ;)

    OdpovědětVymazat
  4. viděla jsem tě sice jen z dálky, ale myslím, že ti to sluší...občas změna neuškodí...já si zase chci nechat narůst dlouhý vlasy, jenže většinou to nevydržím a když si nechám zkrátit "jen" konečky, tak to většinou nechám zkrátit o víc cm..ted jsem si ale na léto řekla, že s vlasama nic páchat nebudu (jak střihání, tak i barvení) sluníčko mi ty vlasy beztak vyšisuje:):)

    kdy bude další příspěvěk??

    OdpovědětVymazat
  5. Změny jsou občas potřeba, cítím se jako nový člověk a opravdu toho nelituju. Já si pamatuju na ty tvý dlouhatánský vlásky, ale vím, že když už se to jednou zkrátí, tak to čekání na dlouhý je hrozně dlouhý (:D), takže se to postupně zkracuje, zkracuje...protože je to rychlejší než to čekání, je mi to jasný ;)

    OdpovědětVymazat