úterý 7. června 2011

už se to blíží

Poslední dobou mi připadá, že se mi lepí smůla na paty, jinak si to nedokážu vysvětlit. Zažívám ne příliš veselé období a aby toho nebylo málo, tak jsem ráno ještě zjistila, že mi umřela ryba! Moje zlatá ryba, můj narozeninovej dárek, kterej jsem strašně chtěla! Byla to moje zlatá ryba, který jsem říkala svý přání a teď je pryč, radši si ani nebudu představovat kde... Jasný, je to jen ryba, není to třeba pes, ale stejně, měla jsem jí hrozně ráda, bavilo mě ji pozorovat, starat se o ni, povídat si s ní a hlavně jsem se těšila až s ní oslavím společný narozeniny. Jsem blázen, já vím, ale já ji měla fakt ráda!

  

 Jinak se musím pochlubit s novými plavkami, ze kterých mám větší a větší radost. Měla jsem jasnou představu, černá barva, jednoduchý střih, ale takový (po minulých zkušenostech), aby se daly utáhnout a nosit, kdyby se náhodou vytáhly, jakože se mi vytáhly vždycky!


Střih je úžasný. Po předešlých barevných kombinacích jsem toužila po černých, nic víc. V jednoduchosti je krása a ta teď u mě momentálně vede.

 A na závěr náš poklad, který nestačím obdivovat, jak je dokonalý! 

Žádné komentáře:

Okomentovat