středa 15. června 2011

korále, korále, korále...

Prázdniny jsou mi v patách a už mi nestačí 24 hodin na jeden den, jako každoročně. Zápásíte taky s časem, jakmile by ho mělo být jakože víc? Nechápu to, asi Murphyho zákony, proto se tu vlastně ani nic moc zajímavýho neděje. Já se vám ani nedivím, že sem nechodíte, protože jak vidíte, já sem taky poslední dobou zrovna moc nechodím (:D). Děje se tolik zajímavých věcí, že o tom budu muset naspat někdy na etapy. Abych vám to přiblížila, tak jsem prostě šťastná a všechno mi nějak překvapivě vychází!
 Ha, dneska jsem se dala do malování. Už odmala mě baví malovat, na základce jsem vyhrála dokonce Evropskou soutěž a potom ještě nějakou v ČR. Nikdy jsem nechodila do žádného kroužku, pouze výtvarka ve škole. Přesto mě baví chodit na vernisáže a výstavy, maluju si spíš pro sebe, většinou nějaký nesmysly zrozené v mé fantazii. Baví mě vzory a mozaiky, tím se dokážu zabavit třeba na šest hodin ve škole! Nikdy mi ovšem moc nešli lidé a postavy. Možná proto je tohle takové trochu zvláštní, ale je to dárek pro H., který má přístí týden svátek a myslím (doufám), že z toho bude mít alespoň trochu radost a ocení mou snahu. Ve skutečnosti to vypadá možná trochu lépe, prosím, neberte to moc vážně, nakreslila jsem to napoprvé a hotovo, tak to vypadá, jak to vypadá (:D).
 Jsem korálová královna! Možná jsem někdy v minulosti psala něco o tom, že doma máme haldu korálí. Mamka má plná šuplík nádherných originálních korálí a ani jedny nenosí! Trochu jsem jí ten její šuplík provětrala a najednou se sama diví, co to tam vůbec má! Včera konečně po dlouhém přemlouvání vylezla na půdu, kde se krčila v rohu obrovská krabice plná dalších a ještě úžasnějších. Těším se, až je všechny prohlídnu, zatím jsem to nestihla. Každopádně chystám nějaké ukázky těch nejzajímavějších, které bych asi jinak těžko sháněla. Chtěl by je někdo z vás vidět?
 A na závěr můj dnešní úlovek, který je pro tohle léto jako dělaný. Brzy si asi pořídím nějaký obrovský stojan na šperky, jako někde v obchodě, protože to nemám kam dávat. A nebaví mě se v tom pořád hrabat a hledat, potřebuju to mít přehledný, sakra. Asi vystěhuju bráchu a vyměním ho za stojan se šperky (:D)

Mějte se krásně, posílám vám sluníčko! 

2 komentáře:

  1. Krásný naušničky. Jestli jezdíš někdy do Pardubek tak tam v AFI paláci je obchůdek (úplně nakonci) s takovým mix zbožím a mají tam úžasné stojany na šperky. Kupovala jsem tam ségře k Vánocům takový jakoby "tělo" a místo hlavy to má věšáčky na naušnice, řetízky a je to fakt moc hezký. Ale mají i různé druhy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se do Pardubic moc nedostanu, ale díky za tip. Stojan na šperky sháním už dost dlouho a zatím jsem na žádný, který by mi vyhovoval nenarazila. Takže to znamená, že se musím vydat do AFI a po nějakém tam mrknout ;)

    OdpovědětVymazat