neděle 5. srpna 2012

tuuristi.

 Nejprve bych se s vámi ráda podělila o mé nové vlasy. Ve skutečnosti jsou to stále ty staré, jen rapidně přistřižené (podle mě!). Na téhle fotce to sice není úplně vidět, ale jak končí fotka, hned končí i vlasy. Jsem pokaždé překvapená, když se češu z toho, jak jsou opravdu kraťoučké, ale je to velmi příjemné.

A teď turisti!
 Sobotní výletový den na Černou horu. Počasí nám přeje. A Sněžka se na nás směje.
 Lívance s borůvkama a jogurtem neumím odmítnout! Posilnit a pokračujeme.
 Ještě se pokochat krásnými hotýlky v Jánských lázních a šup na kávičku s horkou lázeňskou oplatkou.
 Je to tam jako ze žurnálu a já v pozoru :-D
 Proménadovat se by nám šlo. Já tak ráda opouštím domov, nejradši bych byla pořád někde v trapu, jen ne doma prosím. Dejte mi nějaký tip na výlet, který stojí za to ;)
Ještě kytičky a domů! Nožičky uchozené, ale já krásně odpočatá a zrelaxovaná. Když nejezdím na výlety, tak se válím aspoň na zahradě. Ale už se těším do školy, ty prázdniny jsou nějaké nekonečné. Uteče to, já vím a pak se mi do školy nebude chtít, ale já mám ráda takové to jít do neznáma, něco nového. Doufám, že mě to tam bude bavit a škola se stane mým koníčkem, haha :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat