pondělí 6. srpna 2012

just like the czech flag.

 Česká holka. Poslední dobou asi moc přemýšlím, nebo naopak nepřemýšlím, já už ani nevím. Jakmile vyrazím někam do terénu a vidím různé páry, tak okamžitě začnu přemýšlet nad dnešní láskou a celkově VZTAHY. Já nevím, jsem jediná divná, komu připadají dnešní vztahy divný? Jestli jo, tak mi to prosím řekněte. Nepřestávám se divit, jací lidé se dávají dohromady. Ne, že bych se tím nějak extra trápila a zabývala, jen to na mě teď nějak přišlo. Vím, že mi do toho nic není, každý žijeme svůj život, ale mě to okolí děsí :-D Taky začínám přemýšlet, jestli vůbec do svého života někoho chci, asi se ze mě stává sobec...Já chci svého supermuže, který bude něco víc, ke kterému budu vzhlížet, bude mi něco dávat, bude mě bavit, budeme se doplňovat a nebudeme si nic závidět, je toho moc? Možná je to jen špatným místem, ve kterém se pohybuju, nebo alespoň v to doufám! Je tu až příliš primitivních lidí, jeden jako druhý. Pořád to jde dokola. Shání laciné holky, které budou moct kdykoliv odkopnout a až se jim bude chtít, tak jim zase oblbnou hlavu. Tohle prosím ne. Holky, jste slepé? Občas si připadám jako z jiné doby, vlastně pořád. Tenhle dnešní trend není nic pro mě. A když je ten kluk zase z jiného pytle, tak je to zamlklý trouba, nebo něco podobného, prostě mu chybí to, co já chci. To jsou mi problémy :-D Ale teď opravdu, jsem divná sama?


Žádné komentáře:

Okomentovat