středa 27. dubna 2011

hlášení

Zítra bude oblačno, místy přeháňky, zejména v Čechách (kdo by to čekal :D). Ráno ojediněle mlhy. Na východě později až polojasno. Ojediněle bouřky. Nejvyšší denní teploty 18 až 22°C, v 1000 m na horách kolem 12°C. Mírný východní vítr 2 až 6 m/s.

Nějaká bouřka nebo přeháňky mě nezastaví před tím, abych se vyfotila ve svém novém nejsvěžejším jarním saku, které je dokončeno! Nemůžu ani spát, je prostě nádherný a kdo řekne, že ne, tak stejně jo! Kdo se těší? Já? Já? Já? JÁ?! A vy se klidně netěšte, beztak budete závidět. (:D)

Koleda byla celkem bezbolestná, možná proto, že jsem jedno bičování (:D) schytala v menším komatu, když jsem dospávala nedělní pracovní 12tku, wau! Po mém z mrtvých vstání jsme vyrazili (skoro už tradičně) do ZOO. Jsem blázen do zvířat všemožných druhů, ty nejoriginálnější vedou. A jako vždycky asi po půl hodinové zastávce u žiraf, já zcela fascinována tím, jak jsou nádherné, zbytek už zcela unuděn stihl spočítat kolik jich je, kolik mají dohromady nohou...byla jsem odtažena, ale stálo to za to, nikdy mě nezačnou nudit!

A teď pár fotek. Bohužel, nejsou to žádné outfitovky, jen "blbý" zvířata, ale třeba se to bude líbit i někomu jinému než jen mně, co?


zebří zadky, jsou rozkošný!

velká, malá. ta byla nejrozkošnější, taková celá naježená.


ryba. litovala jsem ji mezi všema těma barevnejma rybama, proto jsem jí udělala super profilovku, nemáte ji někdo v přátelích, že bych jí to poslala?

Fotek je víc, některé zdařilejší, některé méně. Ale víte co nás zítra čeká???! (:D)

2 komentáře:

  1. mám pocit, že ta ryba bude nějak spřízněná s mojí bývalou spolužačkou, je tam určitá podoba. a zbeří zadky mě taky dostaly

    OdpovědětVymazat
  2. Nedokážu si představit člověka, který by mohl být podobný té rybě :D asi mi budeš muset poslat fotku. Zebří zadky jsou nejlepší, jsem ráda, že tomu někdo rozumí! ;)

    OdpovědětVymazat