čtvrtek 7. dubna 2011

Treasure

O víkendu jsem v šílenosti prolezla všechny skříně, půdu a každej koutek, kde by se mohlo něco skrývat. A jsem spokojená. Sice už jsem tak trochu vintage mánie přejedená, ale řekněme si na rovinu, že ty nejstarší kousky mají své kouzlo a jsou prostě a jednoduše nejhezčí.


Babiččiny skříně mám nejradši. Objevila jsem spoustu věcí, s kterými jsem si jako dítě hrála a pořád je nosila, i když mi byly tak o deset čísel větší. (:D) Za největší poklad považuji nádhernou šperkovnici, ve které jsou uloženy skutečné skvosty. Něco málo jsem přestěhovala domů, protože mi připadá škoda, aby tak krásný šperky jen někde ležely. Něco je ale opravdu tak úžasný, že se bojím toho jen dotknout, abych to nezničila, natož abych to nosila.

Když jsem byla malá, pořád jsem si u babičky hrála na zlatnictví a na všech těch špercích jsem měla cenovky. (:D) Ze všeho nejvíc jsem však milovala, když jsem se zavřela do babiččiny ložnice nebo na půdu a probírala hodiny všemožné staré věci. Líbilo se mi, že každá věc měla svůj příběh,pocházela z různých částí světa a vždycky jsem si ji představovala někde, kde dřív sloužila. Další mojí mánií bylo prohrabávání fotek. Bavilo mě pozorovat, jak se ty lidi na obrázcích změnili, jak vypadají teď a co měli na sobě. Nejlepší jsou fotky babičky z tanečních. Vždycky jsem chtěla ty šaty, které jsem tam viděla. Jednoduché střihy, žádné přeplácaniny, kanýrky, síťoviny, prostě nádhera!

Hrozně mě rozčiluje, že nic z těch krásných babiččiných věcí z mládí už není. Móda se stále vrací a když tak vidím, co nosila mamka, když jí bylo 18, nejradši bych to z ní na té fotce strhla a vzala si to okamžitě na sebe.

Jak to máte vy, taky jste zbláznění do takových věcí nebo to prostě vyhazujete a považujete za starý krámy?

4 komentáře:

  1. Ta poslední kabelka je nááádherná! Strašně mám ráda tyhle věci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem z ní úplně unešená! A vůbec ze všech takovejch věcí, který už dneska horko těžko seženeš a když už, tak kvalita nic moc.

    OdpovědětVymazat
  3. V první řadě musím napsat, že jsme velmi mile překvapena Tvým pohledem na módu (že se Ti líbí hezky oblečení lidé ze second handů, vintage kousky apod.) Upřímně chci napsat, že podle vidění bych to do Tebe neřekla.
    A teď k článku-naprosto se s ním ztotožňuji. Už od dětství miluju hledání babiččiných pokladů ve skříních, bižuteriích nebo zapomenutých věcí na půdě. Do teď mě zásobuje nespočtem kousků a myslím, že za to (obě) můžeme být neskutečně rády - nedala bych za to "nic na světě". Prošívanou kabelku, kterou máš na fotce má babička taky- bohužel je bez řemínku a já zatím nebyla schopna nějaký přidělat. Ráda bych viděla další kousky, které jsi u babičky objevila;) Jako Tvůj follower se budu těšit, měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  4. Od vidění...to je přesně ta věta, kterou nemám ráda :D ale prominu ti to, už si asi začínám zvykat na to, co si o mně lidé myslí, když mě neznají. Staré kousky jsou nejlepší, já se prostě zamilovala! Věcí jsem domů přitáhla spoustu, postupně to sem budu přidávat, takže se máš (snad) na co těšit. Jinak děkuji za komentář, moc si toho vážím!

    OdpovědětVymazat