pátek 22. dubna 2011

paví nálada

Čtenáři v dnešní jsou nenároční, stačí jim plno fotek a ke každé tak max. jedna věta, ale krátká! (:D) Jak hluboko jsme to klesli? Ale nebudu se rozčilovat, nebo mi praskne žíla v hlavě a pak už se ani nerozčílím!

Je mi hrozně líto, když čtu blog někoho, kdo má opravdový talent, skvěle se čte, ale pod jeho články se krčí jen pár komentářů. Potom natrefím na nějakou hypersuper top dívku, která tam nafláká deset fotek v jednom oblečení, většinou to ještě není nic moc, co si budeme nalhávat a pod tím je neuvěřitelných 60 komentářů. Spadli jste na hlavu nebo co?


Lidé už dnes ani nedokáží rozpoznat kvalitu od naprosté s*ačky a nevkusu. Ale co já s tím nadělám? Maximálně si tu postěžuju na to, jak jsem nad tím rozhořčená. (:D) Jsem jedinečná, skoro nikdo nečte můj blog, ale stejně mě to baví, já si budu psát klidně pro sebe a budu si číst svoje články a budu šťastná. Rozhodně šťastnější než vy, co si prohlížíte ty ubohý fotky! Nechci se nikoho dotknout, ale prostě stejně mě to štve a další a další co začínají psát blog, chtějí být jako ONY, takže se stejně ničeho kloudnýho nedočkáme. A tak pořád dokolečka, jupí.

Konec rozčilování. Miluju jaro, kdyby vás to zajímalo. (:D) Baví mě pozorovat z okna, jak se to venku všechno mění. Měla jsem si každý den pořídit jednu fotku a potom to porovnávat, třeba by to někoho bavilo. (:D) Tak třeba za rok. Dnes bude opíkanda (pozn. slovo převzato od mojí babičky) a možná nějaký to popíjení, samozřejmě s mírou.

Slavíte Velikonoce? Já jsem tomu zatím nějak nepřišla na chuť, takže se každý rok sbalíme a jedem někam na výlet, místo toho, abychom čekali ožralé koledníky. Rozhodně je to lepší než zabít den čekáním.


Už se budu s tím psaním krotit, nebojte, já vím, že je to dřina ty písmenka poskládat do sebe. Dnes jsem měla paví náladu. Vloni jsem pořád básnila o tom, že chci okamžitě hned teď paví náušnice a otravovala jsem tím každého v mém okolí. To byl asi důvod, proč se mi nakonec sešly hned dvoje. (:D) Ale, řekněte, taky je milujete?

4 komentáře:

  1. Taky mě to štve, ale bohužel se nedá nic dělat. Chápu, že ty holky nemají o čem psát a potřebují se akorát chlubit tím co mají a číst komentáře ve kterých jim každý říká jak jsou úžasné. Kdyby ty jejich outfity byly aspoň originální a ne jenom džíny, tričko, světřík a boty - HMko :D

    A já tvůj blog čtu a moc ráda! A klidně si stěžuj, budeme si stěžovat společně!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Uděláme nějakou demonstraci :D ne, já jsem moc ráda, že čteš a že tě to snad baví. Holt člověk proti tomu nic neudělá, vždycky se akorát rozzuřím a to je všechno. Já ty lidi fakt nechápu...

    OdpovědětVymazat
  3. Já s tím souhlasím-však víš, rozčiluju se nad tím neustále.
    Mně se Tvoje články čtou hrozně dobře,píšeš výborně! A paví náušnice mám taky a oblíbila jsem si je spíš až teď-když jsem se přebarvila na blondýnu, protože víc vyniknout:) Tobě moc sluší, krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Paví náušnice jednoznačně miluju, naštěstí mám každé trochu jiné, ty druhé jsou s takovým zlatým něčím, někdy vyfotím ;) jinak jsem ráda, že čteš a budeme se rozčilovat spolu!

    OdpovědětVymazat