středa 20. dubna 2011

nehty

Velice rychle a stručně (to máte stejně nejradši, hlavně se u toho čtení moc nenadřít)

Na první fotce odrostlé nehty, kterých jsem se nemohla vynadívat. Fotka je hnusná, ale jinou jsem nestihla bohužel před jejich popravou pořídit. Jinak barvy pastelové, nebyla jsem schopná rozhodnout se pro jednu, která by se mi líbila nejvíc, proto jsem vybrala TOP 5. (:D)


A teď moje nová závislost. Barva měnící se na slunci <3 Na fotce vlevo jsou mimo sluneční paprsky, ale barva je ve skutečnosti ještě trochu víc do zelena (tu jsem si přála už hrozně dlouho!) a vpravo jsou už opálený (:D), barva taky není k zahození. Co myslíte?

2 komentáře:

  1. Tak ten měnící se lak je bomba :) Kde se dá sehnat? Oba odstíny modré vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že se na netu dá určitě v pohodě sehnat. Já jsem ho chtěla hlavně kvůli té světlé, protože tu jsem normálně nesehnala, ale ta tmavá se mi taky líbí <3 Jinak je i v jiných barevných kombinacích, např. červená-žlutá, světle růžová-fialová...

    OdpovědětVymazat