úterý 14. února 2012

i have nothing.

Pamatujete? Dnes jste se dočkali menšího přídavku! Černá-bílá-červená. Moje velmi oblíbená kombinace. Vlastně přesně v těchto barvách je můj pokoj. Přestávám se trochu těšit na jaro, jsem přejedená všech těch pastelových barev, které se staly novým šílenstvím a už se jimi pomalu zaplňují skříně správných fashion holek. Nic proti nim nemám, ale čeho je moc, toho je moc. Je to prostě jako nějaké šílené stádo. Teď budou hitem pastelové barvy, proto je budeme všichni nosit, jinak budeme nicky :-D Já budu zcela dobrovolně nicka, vlastně jsem asi úplně mimo, protože je nosím v průběhu celého roku a to je špatně! Lidi, občas se zamyslete, prosím...



Udělejte mi radost (a hlavně také sobě) a kupte si prosím i něco jiného než pastelově zelený svetřík, nebaví mě sledovat blogy, u kterých už předem vím, co tam zřejmě mohu čekat. Zkuste být občas vážně jen a jen sami sebou a nenechte se ničím ovlivňovat, jinak je to vážně pěkná nuda.

Líbí se vám fotky? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat