neděle 19. února 2012

men´s shirts

Miluji ženy v pánských košilích a v oblečení v pánském stylu, které jim neuvěřitelně sluší! Někdy už jsem zcela přejedená všech různých serepetiček a doplňků, potom přichází čas na jednoduché a minimalistické kousky, které prostě a jednoduše zbožňuju. 
Mé dny jsou plné smíchu, který se občas nepochopitelně střídá se slzami. Tak nějak mi připadá, že právě teď je doba čištění a prožívám ji opravdu naplno! Mé tělo mi dává jasně najevo, že už toho má vážně dost, vlastně přesně tohle jsem potřebovala. Neustále se dějí nějaké změny, někdy příjemné, někdy méně, ale nakonec vždy dospěji k názoru, že i ta zpočátku méně příjemná nakonec přinesla něco dobrého. Nerada se ohlížím zpět, užívám si toho TEĎ. Nestačím zírat na to, co se v mém životě odehrává. Konečně trochu začínám chápat události zhruba tak půl roku staré a... je to naprosto úžasné! Věřím tomu, že všechno se děje z nějakého důvodu a většinou se mi to potvrzuje. Čistím své tělo od všeho toho hnusu, kterým jsem ho naplnila, takže teď si ho pěkně užívám. A říkám si, že tohle už mu nikdy neudělám...

Žádné komentáře:

Okomentovat