neděle 11. března 2012

Ambiente Brasileiro

 Nevím, jestli jsem vám už někdy říkala, jak velkým koníčkem je pro mě jídlo. Pokud ne, myslím, že právě teď je ta pravá chvíle. Jídlo a já = dokonalý pár. Jsem vybíravá, ale pokud je něco, co mi opravdu chutná, nešetřím se! Včera se mi splnil můj veliký sen. Ambiente Brasileiro se stalo skutečností. Gurmánský zážitek, na který rozhodně nezapomenu. Pokud přemýšlíte, kam v Praze zajít na jedinečnou večeři, Ambiente je jasnou volbou.
 Nejsem masová, ale vážení, tomuhle se prostě nedá odolat! Celý večer kolem vás krouží číšníci asi s 20-ti různými druhy flákot, teď asi tak týden nebudu jíst :-D
 Příprava. Včera jsem asi začala jíst maso, i když to bylo spíš jako dort.
 Grilovaný ananas je ta největší dobrota na světě! A o smažených banánech ve strouhance ani nemluvím...
 Saláty, sushi, sýry, ovoce, zelenina, mořské plody, palačinky s tuňákem, losos, já chci zpátky.
 Tohle je na mě už moc silný kafe, nevidím jediný důvod, proč bych to měla chtít jíst, ale nikomu
to neberu :-D
 A na závěr? Vanilková zmrzlina v pistáciových oříšcích zalitá horkou čokoládou. Ani nedokážu popsat, jak to bylo vynikající, můj výraz mluví za vše. Tohle si nemůžete nechat ujít. A těch oříšků...
 Moje vysněná sukně už mi říká paní :-D


 Noční Praha je kouzelná. Mohla bych se tam procházet celou noc a stále bych se nechávala unášet světly a tou krásou. 
Co říkáte? Máte taky podobnou úchylku nebo se vám také v posledních dnech neuvěřitelně daří? Nechce se mi tomu ani věřit, kolik krásných věcí se stále děje, moc děkuju! Krásný zbytek víkendu a koukejte se pořádně nadlábnout ;)

8 komentářů:

  1. Bože, no to je ráj! Jídlo taky miluju a konkrétně když vidím to sushi a mořské plody... ach!!! Moc ráda bych tu restauraci navštívila, až budu v Praze. Vypadá perfektně! říkám si ale, že musí být asi dost drahá,že? Každopádně za ten zážitek to určitě stojí. Takhle nějak se odměním, až zhubnu na svou vysněnou váhu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukni se na jejich stránky, je tam i ceník ;) saláty a masíčka stojí na osobu okolo 650,-- myslím a je to neomezená konzumace, takže dokud můžeš, tak si přidáváš :-D určitě to stojí za to, takže neváhej!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluju jídlo! Mňam!!! Nejraději bych si dala ten dezert!

    OdpovědětVymazat
  4. To byla taková třešinka na dortu, potom už jsme se jen odkutáleli :-D pokud by i tak někdo ještě váhal, tak mají tam krásné číšníky, takže holky, nechte chlapy doma a vyražte :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně ti to sluší ta modrá! A krásná sukýnka.

    Mimochodem také jsem byla v takovéhle restauraci, akorát v Šanghaji. Bylo to tam úžasné, hrála tam brazilská kapela, veškerý personál Brazilci. Přesně s tím masem a ananasem tam takhle chodili a odřezávali nám na talíř a banán ve strouhance NAPROSTO MILUJU! Také neomezená konzumace a vím, že jsme vždycky celý den nejedli když jsme tam měli jít a pak se vždycky strašně nažrali, počkali třeba dvě hodiny a jeli nanovo :-D a stálo to na naše něco okolo 900,-, ale opravdu to stálo za to a chybí mi to!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju Baru! ;)

    No vidíš, tak kvůli tomu nemusíš lítat do Šanghaje, stačí zajet do Prahy :-D Ten banán...o tom se mi snad bude ještě tak týden zdát! Je to vážně super, ještě víc super než to vypadá na fotkách mi přijde. Takže na nic nečekej a vyraž (a přivez mi banánek :-D).

    OdpovědětVymazat
  7. Ja to tam miluju, maj lepší sushi, než v sushi barech a to maso... :)
    Když jsem tam byla naposled odcházela jsem tam o 10 kilo těžší :D
    Pěkný blog, pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to jako sen, všechno! Jsem vybíravá, ale tam mi chutnalo naprosto všechno :-D Přímo jsem se odtamtud vykutálela, takže chodit tam každý den, za chvíli jsem k nepoznání!
    Děkuji moc! ;)

    OdpovědětVymazat