neděle 25. března 2012

zámecká paní

 Dnes jsem přivítala jaro jak se patří. Jsem nabitá energií a potřebuji okolo sebe neustále barvy. Většina lidí mě sice moc nepotěšila svými šedými bundami, každopádně já jsem to napravovala! Zahájila jsem sezónu procházení se v okolí zámku Častolovice, kde to naprosto miluji. Je to zajímavé pozorovat přírodu, jak se pomalu probouzí ze zimy a už teď se těším, až to tam bude brzy celé rozkvetlé. Pokud to nemáte příliš daleko a nevíte kam vyrazit, Častolovice jsou jasná volba. Jezdím tam v každé volné chvilce a vydržím se tam procházet nebo jen lenošit na nádvoří (které je zatím ještě zavřené) celé hodiny. Je to tam přesně jako v pohádce, vždycky si představuji, jak se tam dříve promenádovaly v dlouhatáánských šatech...







 Další zastávka na zmrzlinu, další krásné město - Nové Město nad Metují. Úplný kousíček od města, ve kterém bydlím. Mají tam super houpačky, hned u zámku. Jakmile vidím, že tam nejsou žádní rodiče, tak tam zamířím a houpu se, dokud někdo nepřijde :-D

Užívejte sluníčka co to jde a hlavně buďte šťastní! Posílám Vám všem obrovský úsměv a spoustu energie na celý týden ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat