úterý 13. března 2012

animal patterns.

shoes Salamander
 Zvířecí vzory se mi nikdy neokoukají a vždy mě zaujmou! Asi přesně jako tyhle boty. Vím, že ne každému se budou líbit, ale to je většinou se vším. Každopádně já jsem z nich unešená, jsou naprosto pohodlné a ještě k tomu mi připadají roztomilé (nemůžu si pomoct, stále je hladím :-D) Nejradši bych si je dala do postele ke svým plyšákům, ale kdepak, ty musí do světa! Mám úchylku na boty, už snad od narození. Všechny fotky z dětství mám v nějakých obrovských botách (tátovy sněhule, babiččiny lodičky...), na návštěve jsem se vždy zastavila u botníku a dál už jsem nemusela pokračovat. Místo hraček mi stačily boty. Drží mě to dodnes, raději už se vyhýbám obchodům s botami, protože je kupuji jako maniak a takhle už to dál nejde. Zimní boty mě moc nebaví, takže s příchodem jara jsem stihla zaplnit už tak přeplněný botník novými třemi páry! Každé naprosto jiné, ale hlavně POTŘEBNÉ! :-D Jak se vám líbí tyhle? 


Žádné komentáře:

Okomentovat