neděle 4. března 2012

the end of winter?

 Můj život se obrací o 180°, připadám si jako na obrovský horský dráze, kterou však miluju. Na životě je nejlepší to, že nikdy nevíte, co vás čeká. I ty zezačátku nejhorší věci jsou nakonec naprosto skvělé, jen to ještě nevidíme. Spadl ze mě obrovský kámen, skoro lítám.

A teď ještě poslední fotky z hor, kde bylo božsky. Mezitím mi doma zmizel veškerý sníh, což mě maličko mrzí, ale jestli rychle zmizí to hnusný bahínko, tak to přežiju!
 Naprostá tragédie - nepostavila jsem sněhuláka! Jinak prosím omluvte to, jak vypadám, hory mi dávaj zabrat, ale víte jak, přirozená krása i bez make-upu :-D
 Moji nejdražší. Zjistila jsem zajímavou věc, byla jsem 4 dny doma sama a neumíte si představit, jak mi bylo smutno. Sice si vždycky přeju, aby mě doma nikdo nevyrušoval a já měla svůj klid, za který tvrdě bojuju. Teď jsem toho klidu přejedená a jsem ráda, že to kolem mě zase žije.
 Já ani nevím, co vám k tomu povídat, protože si myslím, že to ani není třeba komentovat a vy si umíte představit, jak jsem byla šťastná. Mám i fotky s mým bláznivým smíchem = absolutní radost, ale ty vám radši ukazovat nebudu, taky možná něco takovýho doma uschováváte pod deseti zámky :-D
A tohle je poslední fotka před smrtí. Přesvědčila jsem se, že sáňky jsou HODNĚ nebezpečný stroj, kterému se už raději budu vyhýbat. Jestli vidíte vepředu na těch sáňkách ty dřeva, který vyčuhujou nahoru, tak přes ty jsem přejela v plný rychlosti, fakt doporučuju. Mám ukázkovou černou modřinu přes celý stehno, moc nechybělo a mohlo se šít :-D

Dnes jsem načerpala spoustu energie, kterou potřebuju někam vložit. Můj život se mění každým dnem, těším se, až vám budu moct říct a ukázat víc. Ale teď nepředbíhejme. Přeji vám všem krásný zbytek víkendu a ještě lepší celý týden. Úsměěěv!

2 komentáře:

  1. Tolik sněhu! U nás už je úplně jaro, čerpám energii ze sluníčka, ale klidně bych ještě nějaký sníh brala :)

    http://living-in-curliness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. U nás doma taky, ale v Krkonoších je ještě spoustu ;) Sluníčko je skvělý nabíječ energie, konečně už nejsem tak unavená a ty lidi všude venku...je to nádhera!

    OdpovědětVymazat