pondělí 19. března 2012

my new face.

Photos by Le Monika

 Tak a je to tady! Má nová tvář na naprosto úžasných fotkách. Ani se mi nechce věřit, že jsem to opravdu já. Konečně jsem měla příležitost se setkat s Le Monikou, která má největší podíl na vzniku těchto fotek. Nechávali jsme se u ní fotit na tablo, takže nebylo moc času na "normální" focení, přesto jsou navíc vzniklé fotky  překrásné. A co je ještě lepší? Ke konci dubna se mi splní můj další sen, focení venku! Už teď nemůžu spát jak moc se těším :-D Těšíte se se mnou? A jak se vám líbí fotky?




 Maturita už nás volá! Miluju tu fotku, takhle budu na konci května skákat už napořád! :-D
 My best friends. Jsme krásně barevné a to jsme se ani nemusely domlouvat.
A zde už moje fotka na maturitní tablo s Bradem :-D Já jako nová Angelina! Každý máme jeden film a místo hlavního hrdiny se na obálce objevíme my. Až bude tablo celé dodělané, přidám fotku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat