neděle 18. března 2012

outfit post :-D

 Konečně jsem se dočkala a vyrazila na brusle. Nebyla jsem jediná, koho dnešní krásný (skoro letní!) den vytáhl ven, venku se to lidmi jen hemžilo. Všichni odhodili zimní kabáty a skočili na kola nebo vyrazili pěšky ze svých zimních nor do jarního počasí. Jak už název říká, haha, takový outfit na brusle, to se nevidí jen tak někde :-D Návod je zcela jednoduchý, vytáhněte co nejpohodlnější oblečení - vytahané tričko a onošené tepláky, hotovo! A pozor - na značce nezáleží, tady jde o styl :-D Konec srandiček, mám skvělou zprávu. Dnes se mi dostaly do rukou naprosto krásné fotky, o které se s vámi zítra podělím. Ale teď ještě nechat doznít krásný prožitek z dnešního dne...



2 komentáře:

  1. Určitě jsi fotila s Monikou! A jestli jsem fakt jasnovidec (čti - špehuju tě na FB) tak se neskutečně těším! A půjdeme někdy na brusle spolu?

    OdpovědětVymazat
  2. Joo! Bingo! Tak jako fotila - nefotila. Nechali jsme se u ní fotit na tablo, takže jsou i nějaký fotky navíc, ale nebyl moc čas ;) každopádně snad ne za dlouho jich bude víc, už se moc těšííím! :-D

    OdpovědětVymazat